איך מתארים נזילות מתחת לריצוף?

איתור נזילות – איך מתארים נזילות מתחת לריצוף?

איתור נזילות בשיטת אל-הרס יכול לפתור בעיות אינסטלציה רבות ברחבי הבית. בין אם יש לכם נזילה או רטיבות בקיר, נזילה בביוב או אפילו נזילות מתחת לריצוף – שיטת אל הרס היא שיטת איתור שתחסוך מכם כאב ראש ובלאגן בבית.

רגע, נזילות ורטיבות בקיר אפשר להבין, נזילה בביוב גם סבבה, אבל נזילה מתחת לריצוף? איך מגיעים לשם מים? איך מטפלים בנזילה כזו? ומה אומרים לשכנים מלמטה? בואו נענה על שאלות אלו ונבין איך מאתרים ואיך פותרים בעיה רצינית זו.

הסיבות להופעת נזילה מתחת לריצוף

הסיבה הראשית היא בסופו של דבר, נזילה. השאלה האמיתית היא מהו מקור הנזילה?

ישנם בתים שבהם צינורות המים עוברים ברצפה וכשצינור מים נפגע מכל סיבה שהיא והמים מתחילים לנזול החוצה, מתחילים אט אט לראות את סימני הרטיבות בתקרת הבית הנמצא מתחת.

אתם יודעים מתי המסתורין האמיתי מתחיל? ברגע שסימני נזילה ורטיבות מופיעים בתקרת הדירה שמתחת אך הצינורות כלל לא עוברים ברצפה.

כאשר דבר כזה קורה, ההסבר הוא פשוט יותר ממה שחושבים. מתחת לריצוף הבית, ישנם שקעים וכאשר יש נזילה בצינורות העוברים בקירות, המים מתחילים לחלחל אל אותם שקעים. בסופו של דבר, המים מתרכזים בנקודה מסוימת בה נמצא שיפוע וכשזה קורה, ניתן לראות את סימני הרטיבות בתקרת הדירה שנמצאת מתחתיכם.

איתור נזילות מתחת לריצוף

דרכי הטיפול

איתור נזילות לא מצריך מאיתנו לפרק את כל הרצפות והקירות במטרה למצוא את הנקודה הספציפית שמהווה את מקור הנזילה. מה שהוא כן מצריך מאיתנו הוא שימוש בטכנולוגיה לאיתור נזילות מים.

הטכנולוגיות המתקדמות בהם אנו משתמשים לאיתור נזילות נעזרות במצלמות מיוחדות וייעודיות לאיתור נזילות. את המצלמות הללו מכניסים דרך קדחים קטנים ולא מזיקים בקיר, דרך פתח הניקוז של הכיור, באמצעות רובוטים קטנים וגם באמצעות מצלמה טרמית שאיתה אנו מסוגלים למצוא את מקור הבעיה באופן מדויק וללא הרס כלל.

חרטנו על דגלנו לעשות לכם את החיים קלים ונקיים ככל האפשר בזמן העבודה שלנו וטכנולוגיות אלו מסייעות לנו לעשות זאת. באמצעות טכנולוגיות אלו אנו מאתרים את מקור הנזילות בשיטת אל הרס ולעיתים אף יכולים לטפל ולתקן את הנזילה. במקרים אחרים, נהייה חייבים לבצע הרס קל במטרה לתקן את הנזילה אך הנזק יהיה קטן ככל הניתן.

ניקוז המים מתחת לריצוף למשל, יכול להתבצע באמצעות הסרה של משבצת ריצוף אחת בלבד ולאחר הניקוז, ניתן להחזירה בקלות ובפשטות מבלי שתרגישו בכלל.

דרכי מניעה

כדי להגיע אל השקעים שנמצאים מתחת לריצוף שלכם, המים צריכים לעבור דרך מסוימת וכדי לחסום את הדרך הזו, אתם קודם צריכים למצוא אותה.

המים מחפשים סדקים וחורים בקירות כדי להגיע אל היעד שלהם ואם אתם רוצים לעצור אותם מלעשות זאת, אתם צריכים לסתום היטב את החורים ולתקן את הסדקים שיש בקירות שלכם.

לא רק שכך תעצרו את זרימת המים והגעתם אל מתחת הריצוף שלכם, אלא גם הבית שלכם יהיה נקי מסדקים וחורים, אז כך אתם בעצם מקבלים רווח כפול.

מה אומרים לשכנים?

כן, המצב לא נעים כי בסיטואציה כזו אתם “יצרתם” את הבעיה אך לא אתם סובלים ממנה אלא השכנים שלכם. הדבר הכי טוב ונכון שאתם יכולים להגיד לשכנים שלכם הוא שאתם מצטערים ושתטפלו בזה ושאתם ממש עוד רגע מתקשרים אל איתור נזילות משה שליו, הם כבר יהיו רגועים.

נזילות מים, עשויות להוביל לנזקים רציניים ויקרים במיוחד ולכן כדאי מאוד לאתרן ולטפל בהן במהירות האפשרית. אז לא משנה אם יש לכם נזילה בקיר, בביוב או מתחת לריצוף – איתור נזילות משה שליו הוא התשובה בשבילכם.

צרו איתנו קשר עוד היום ונפתור לכם את בעיית הנזילה בשיטת אל הרס.

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן