איתור נזילות מים בנתניה

נתניה, כמו הרבה ערים מתפתחות נוספות בישראל, יש שכונות חדשות שנבנו בשנים האחרונות,

וישנם שכונות ישנות שנבנו לפני עשרות שנים.

וכולן בפוטנציאל לסבול מנזילות.

בדירות חדשות לעיתים מתגלים ליקויי בנייה ובדירות ישנות לרוב ישנו בלאי סביר והצנרת מתיישנת עם השנים (ואנחנו יחד איתה…)  המשותף לשני מקרים אלו שכולם, כנראה, בסופו של דבר יסבלו מנזילות ורטיבות לא מובנת, אלו טבע הדברים…

חשוב להבין במהירות שיש נזילה ולהזעיק איש מקצוע לאיתור מדויק של התקלה ותיקון.

וכאן נכנס שרות איתור נזילות בנתניה.

ובכן, מדוע מומלץ להזמין שרות זה בהקדם האפשרי, בין אם מדובר בחשד לנזילה או בנזילה קטנה? איך למצוא נזילות? מהו צילום טרמי ומה היתרונות שלו בהקשר זה?

ראשית כל, ככל שהנזילה תמצא ותתוקן בהקדם נהנה מצמצום נזקים – גילוי וטיפול מוקדם יקטין נזקים ועלויות. חשוב לבחור במומחים באיתור נזילות.

חשוב לבחור בחברה מקצועית עם הגינות, סובלנות מקצועיות ויחס איכותי. אנו באיתור נזילות משה שליו מתחייבים לספק את השירות הטוב ביותר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת והאינסטלטורים המקצועיים שלנו.

תקלות מתגברות – כשלים מסוג זה לא ייעלמו מעצמם. להיפך – הם נוטים להחמיר עם הזמן. לפעמים מהר. מדי.

סכנות שונות- נזילות עלולות להתפשט לכיוונים בלתי צפויים, להגיע למערכת החשמל, למעליות ולהחמיר את מצב ההצפה, לגרום לעובש בדירה, לסכן בריאות וריהוט וכו’.

נזק לשכנים-נזילות עלולות לפגוע גם בדירות סמוכות, ולסבך עוד יותר את הבעיה בדרכים שונות.

איך לאתר נזילות בנתניה?

היכולת לאתר את מקור הנזילה לבד היא לרוב מוגבלת מאוד. הדבר נכון גם לגבי היכולת לתקן אותו בכוחות עצמו.

לאנשי מקצוע בתחום זה יש את הניסיון והמומחיות בתחום, לכן עליך לפנות למאתר נזילות מומלץ, כמו משה שליו.

ישנן כמה שיטות קלאסיות לאיתור נזילות בבניינים, כמו פתיחת חורים קטנים בקירות כדי לבדוק ישירות את המצב. אבל היום יש יותר דרכים לראות קירות וצינורות, שהם מורכבים יותר ובפחות הרס ושבר.

מצלמה טרמית היא דוגמה בולטת. זוהי מצלמה רגישה להבדלי טמפרטורה. הודות לטכנולוגיית אינפרא אדום, לאחר חימום המים בדירה, הוא יכול להציג את הטמפרטורה בתוך הקיר. מים בהחלט בולטים בתמונה וכן הלאה והנזילות שלהם סביב הצינור.

יתרונות בשימוש מצלמה טרמית

בשל היתרונות הבאים, מצלמות הדמיה תרמיות המשמשות לזיהוי נזילות הפכו פופולריות מאוד בשנים האחרונות:

✔️ חסכון בזמן – מצלמה כזו יכולה לחסוך הרבה זמן בתהליך בדיקת הנזילות. זה נובע בין השאר מהעובדה שהוא לוכד את כל השטח במקום לחשוף בהדרגה את מיקום הנזילה המשוער.

✔️ בדיקת הרס-כמובן שאין צורך בהרס קירות, רצפות וכו’ ולאחר מכן בנייה מחדש מה שחוסך בראש ובראשונה עוגמת נפש וכמובן עלויות רבות שנחסכו.

✔️ חסכון בכסף- מיקום מהיר, כלומר חיסכון בעלויות מיקום ועלויות נזק לפני פתרון הבעיה. זה כמובן כולל גם את עלות בניית קירות שנהרסים בחינם.

✔️ הפרעות מופחתות בחיי היום-יום – עקב יתרונות אלו, תהליך הבדיקה יהיה הרבה פחות ען הפרעה בחיי המשפחה.

✔️ התייחסות מקצועית-הדמיה טרמית נוזלית יכולה לספק הוכחה למצב הרכוש במקרה זה, המתאימה למחלוקות משפטיות הדורשות הוכחה כזו. בנוסף, מדובר ב”איסוף ראיות” מבלי להתערב במצב עצמו, כך שלא ניתן לטעון שהתהליך עצמו גרם לנזק או החמירה את הנזק.

ישנן דרכים נוספת למעשה, לאיתור נזילות, כמו גילוי אקוסטי, ואף איתור באמצעות גז מיוחד.

הבחירה בין שיטות שונות מבוססת על שלל תנאים ותנאי האתר ושיקולים נוספים. עם זאת, מצלמה טרמית היא פתרון יוצא דופן במיוחד, המתאים לטיפול בהרבה מצבי נזילות. כמובן, פתרונות טכניים כאלה או אחרים אינם יכולים להתקיים באופן עצמאי…

אל תגיעו למקום ובצעו מיד הדמיה טרמית בלבד. אבל איש מקצוע טוב ישאל קודם כל שאלות, יערוך בירורים שונים, בדיקות חזותיות וכדומה.

חברתנו, איתור נזילות משה שליו יבצעו איתור נזילות בנתניה בצורה מקצועית על מנת למזער נזקים ולהיות מהירה ויעילה.

אנו מזמינים אותך להתקשר לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות ותיאום איתור נזילה. חייגו עכשיו!

 

דרג מאמר זה 👉

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן