איתור נזילות מים וביוב ביהוד

איך מתבצע איתור נזילות ביהוד?

יהוד היא עיר גדולה עם אוכלוסייה גדולה. יחד עם זאת, תוכלו למצוא אינסטלטורים רבים ביהוד, אך לא כולם מוסמכים ובטח שלא מומחים באיתור נזילות.

אנו חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות בסוגי בתים כמו שיש ביהוד.

אנו חברה מקצועית עם יחס הגון, סובלני ואיכותי. אנו מתחייבים לספק את השירות הטוב ביותר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת והצוות המקצועי שלנו.

תמיד היו דליפות מים, איטום לקוי ובעיות לחות שונות. בעיות אלה נגרמות על ידי מצבים וסיבות שונות, כגון בלאי שנגרם עקב שנים ללא תחזוקה, חדירת מי גשמים או אפילו טעות אנוש או בנייה לא נכונה מצד הקבלן.

בדיקת נזילות היא בין השירותים החשובים בתחזוקת הבית הפרטי שלנו ביהוד. כל סוגי הבניינים מועדים לדליפות. נזילות אלה עלולות להתרחש באזורים של צינורות, תשתיות, חלחול מים, בלאי ולחות. לכן, כדאי שנזילות

יהיו מטופלות ע”י מאתר נזילות מקצועי המצויד במכשור מתקדם כולל מצלמות הדמיה תרמית וסיבים אופטיים.

מציאת נזילות מים וביוב ביהוד

איפה עלינו להשתמש בשירותי בדיקת נזילות ביהוד והסביבה?

שירות בדיקות הנזילות מבוצע בעזרת ציוד מתקדם לאיתור מקור כשל המים או הביוב, מבלי להרים את הרצפה או לשבור את הקיר. זה חשוב במיוחד בבתים פרטיים, אך זה חל גם על נזילות סביב בריכות שחייה, חצרות וגנים.

בנוסף, מקומות נוספים שכדאי לבדוק נזילות בהקשר לנזקי מים הם מאגרים ציבוריים, מערכות השקיה וכמובן גגות.

רק לאחר שתמצא את מקור הנזילה, תוכל לבחור כיצד להתמודד עם סכנות ובעיות אחרות. לכן, בנוסף ללקוחות פרטיים, קהל היעד של שירותי בדיקת נזילות כולל גם חברות, מוסדות ועיריות מקומיות.

חשיבות מהירות הטיפול

הנזילה לא תיפתר מעצמה, החל מכתמי מים על הקיר או התקרה, זה עלול לגרום נזק בלתי הפיך למבנה. בשל הסיבות לעיל, שירותי בדיקת נזילות חייבים להתבצע תוך פרק זמן קצר ומיד לאחר הופעת הסימנים הרלוונטיים.

ככל שהמקרה מטופל זמן רב יותר עד לגילוי הנזילה, כך גדל הסיכוי לסבול מתופעות לוואי מיותרות. לכן, מומלץ לתעדף את שירותי בדיקת הנזילות בעדיפות גבוהה מההתחלה ולוודא שהם ניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומומלצים.

הדמיה תרמית לזיהוי נזילות

המצלמה התרמית מבוססת על טכנולוגיית אינפרא אדום, כך שנוכל לסרוק את הצינור שמאחורי הקיר ולזהות את מקור הנזילות והלחות מבלי לפגוע בקיר או ברצפה. ברגע שאנו נאתר את הנזילות בעזרת הדמיה תרמית

הנזק יהיה מינימלי. זה יקרה במקום שנמצא נזילה בצנרת, שתוביל לטיפול מהיר ומקצועי יותר תוך מזעור נזקים.

אנו מוסמכים לאתר נזילות וכשלים בצנרת מבלי לשבור או לחפור.

כחלק מההסמכה שעברנו, כיאה לאנשי מקצוע מיומנים, אנו מומחים בכל נושא הציוד המיוחד לצילום צינורות וביוב, ולהפיק דו”ח איתור מסודר כולל המלצות להמשך טיפול. בהתאם לממצאים תינתן הצעת מחיר, בהתאם לדרישות לקוח.

מומלץ לבקש דו”ח איתור כשמדובר, במיוחד במקרים, בתהליך בדק בית לפני השכרה, קנייה או השקעה, אם ישנו ביטוח צנרת, אם יש צורך בהצגה לבימ”ש ועוד.

 

מהי בעצם נזילת צנרת?

דליפת מים תגרום לרטיבות במבנה, ולרוב אי אפשר להבחין כי נזילת המים עשויה להתפשט לקירות ולרצפות, מה שיתבטא כעובש וקילופים על הקירות. נזילות נגרמות על ידי סדקי צנרת, התקנה לא נכונה או חפצים המפריעים לזרימת המים לביוב ועוד אין ספור מקרים הזויים יותר או הזויים פחות.

 

אנו משתמשים בטכנולוגיה איכותית ומתקדמת כדי לאתר מהיכן דולפים המים ולגרום למקום הזה להראות כמו חדש 👌.

כיצד נגרמת נזילת המים?

אנו מומחים לאיתור נזילה ויכולים לספק את המידע הדרוש אודות הגורם בפועל לדליפה.

נזילת מים נגרמת מסיבות רבות, ולאו דווקא נגרמת על ידי צינורות חלודים, טפטוף מים מברזים, צינורות שבורים וכו ‘.

ישנם עוד מגוון רחב של סיבות:

✔️ איטום לקוי

איטום לא נכון של רצפת הבית עלול לגרום למים לחלחל בתהליך ההדחה ולהתפשט לאורך זמן לקיר התחתון.

לאלו מכם שגרים בבניינים רבי קומות, וילות או בתים קרקעיים, אם תנאי האיטום אינם תקינים, הדבר יגרום למי גשמים לחלחל לבית ולגרום לדליפת קירות ולחות.

או לבעיות מיותרות עם השכנים 🤷‍♂️

✔️ צינורות מים שחוקים

פיצוצים או סדקים בצינורות מתחת לאריחים עלולים לגרום להתפשטות מים עד שהם מגיעים לקירות באזורים הנמוכים.

✔️ המקלחת דולפת

נזילות במקלחת נגרמות הרבה פעמים מנוזל השטיפה במקלחת. הסיבה לכך היא כי הברז התקול מתנקז בהדרגה, וכתוצאה מכך נוטף באופן מתמיד ומשאיר סימני רטיבות במקלחת.

✔️ שירותים דולפים

עקב השחיקה המתמדת והבלאי של אטם הניאגרה, מצוף הניאגרה לא היה סגור לחלוטין וגרם לדליפת מים.

✔️ דליפת מים בדוד שמש/חשמל

אם הדוד מתיישן וצינור המים הנכנס לדוד או נקודת החיבור בין הדוד לצינור עלולים להתפוצץ. במקרה זה ניתן להסיק כי הדוד הישן נוצל במלואו ותם זמנו והגיע הזמן לפתור את הבעיה.

למרבה המזל, הטכנולוגיה המשיכה להתפתח לאורך השנים, ואין צורך לאתר נזילות מים או לחות דרך מספר רב של סדקים בקירות הבית או באריחים.

כיום אנו משתמשים בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בתחום כדי שנוכל לאתר ולמצוא נזילות מבלי להרוס ולשבור, מה שיאפשר לנו לעבוד מהר יותר ובאיכות גבוהה יותר, ובסופו של דבר זה מה שיוזיל ישירות את מחיר השירות.

על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת בעתיד, חשוב להתמודד עם הבעיה בהקדם האפשרי, מכיוון שיש לבעיה זו כמה “צרות” מבחינת בטיחות ובריאות.

התקשרו עכשיו או השאירו הודעה וניצור עמכם קשר בהקדם ונפתור לכם אחת ולתמיד את בעיית נזילת המים!

דרג מאמר זה 👉

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן