איתור נזילות בכפר סבא

אם עד לפני כמה שנים בודדות, בכדי לבצע איתור נזילות בכפר סבא, היה צורך לגרום נזק למבנה, הרי שהמצב כיום, בעידן ההייטק, שונה לחלוטין. באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם כמו מצלמה טרמית וסיבים אופטיים, ניתן לאתר מקורות דליפה וכשלי מים בדיוק רב, במהירות וביעילות מבלי לגרום לנזק מיותר.

שמתם לב לסימני נזילות בבית? מחפשים מאתר נזילות בכפר סבא? איתור נזילות בכפר סבא

מחפשים שירותים מקצועיים וחדשניים לאיתור נזילות בכפר סבא והסביבה? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות, ונשמח להעניק את שירותינו כמומחים בתחום איתור נזילות ואינסטלציה בטכנולוגיה מתקדמת.

איתנו אתם תמצאו את מקור הבעיה ותטפלו בה בצורה יסודית ומקצועית באחריות. ההמלצות של לקוחותינו כהוכחה לכך.

איתור נזילות בקירות

בכל הנוגע לסיכון של בעיות רטיבות ונזקי מים, קירות פנימיים וחיצוניים של מבנים מועדים לסיכון מוגבר. רשימת הגורמים האפשריים לקירות לחים ורטובים היא נרחבת, ויכולה לכלול:

אם בעיית האיטום של הקיר החיצוני תשפיע גם על בידוד החום.

יתכן שגג הבניין אינו אטום היטב, וכל גשם יגרום לנזק פוטנציאלי ולא נעים בתקרת הדירה.

לעיתים הסיבה תהיה הבלאי הטבעי של המבנה בשילוב עם תנאי הסביבה. כך למשל, השילוב של לחות גבוהה ומליחות עלול לגרום לבעיות רטיבות במבנים הסמוכים לים (מה למזלנו לא יכול לחקרות בכפר סבא בגלל המרחק היחסי המים).

נזילות צנרת ופיצוצים – גם צינורות מסוימים עוברים לעתים קרובות דרך קירות מבנים.

ניתן לראות רטיבות בקיר בדרכים רבות, ואפילו נזק משמעותי ומוחשי כאן מעיד בדרך כלל על כך שהבעיה מתחת לקיר התפתחה והחמירה. כתמי מים רחבים, עובש ועיבוי קירות עלולים לסכן את תשתית המבנה, במקרים מסוימים ואף את האנשים בבית.

איתור רטיבות מתחת לרצפה

רצפה רטובה היא מצב של אגירת מים מתחת לרצפה. בניגוד למים בסביבה החיצונית, המים הנאגרים לא יתנדפו, ולכן הם ייספגו (בקירות למשל) ויכולים לגרום לעליה קפילרית. מדובר בבעיה חמורה, וללא טיפול מתאים היא תתפתח בקצב מדאיג ותהרוס עוד ועוד מהמבנה.

מקור המים נמצא בתשתית הצנרת, ברוב המקרים תשתית הצנרת עוברת מתחת למרצפות. הרטיבות עצמה עלולה להיגרם מליקויים בתכנון הצנרת מההתחלה, בעיות איטום ובלאי טבעי, פיצוצי צנרת וכדומה. למרבה הצער, קשה להימנע מכך לחלוטין אך אם קרה מקרה מומלץ לטפל במהירות האפשרית כדי למנוע נזקים נוספים.

בבתים ישנים באזור כפר סבא הרצפה רגישה יותר לרטיבות, אך גם מבנים חדשים עלולים להיפגע. חלק מהגורמים הגורמים לרטיבות הם בלתי נמנעים, אך אחרים ניתן למנוע על ידי תחזוקה נכונה, טיפול עם איטום הטוב ביותר וחידוש האיטום כל כמה שנים כתחזוקה מונעת.

אחד האתגרים המרכזיים של רצפות רטובות הוא למצוא את המקור הספציפי והמדוייק אשר גורם לבעיה, שבדרך כלל מוסתר מתחת לפני השטח — לפעמים כמה מטרים. כפי שנראה להלן, כיום ישנם כלים מתקדמים שיכולים לאתר במדויק את מיקום הבעיה, ואין צורך להרוס את התשתית.

רטיבות בתקרה

לעיתים נזילות אינן נגרמות מתשתיות לקויות בדירה וגם לא מהתנהגות הדיירים. כמעט בכל המקרים, גילוי רטיבות בתקרה נובע מבעיית צנרת אצל השכנים בקומה העליונה. הסיבה לכך היא שלרוב, תשתית צינורות האינסטלציה בקומה העליונה עוברת בריצפה שלהם, שהיא למעשה תקרת הדירה מלמטה.

יצוין כי בחלק גדול מהמקרים דיירים שנפגעו מלחות – כלומר אלו שמופיעים על תקרת הבית שלהם כתמי רטיבות – יבחינו בבעיה זו עוד לפני שהדיירים בקומות העליונות יבינו שיש להם נזילה.

מומלץ בחום רב לצלם את סימני רטיבות אלו, לסמן ולעקוב אחר התפתחותם.

בנוסף להיבטים הטכניים של ההתמודדות עם רטיבות זו, מצב זה מעורר גם שאלות לגבי אחריות תיקון הדירה שנפגעה בתקרת ביתה. כשישנו ביטוח נזקי מים בדירה העליונה יוכלו הדיירים להפעיל את ביטוח הדירה שלהם, ובמידה וישנה הרחבה בפוליסה בביטוח השכנים נקראים “צד ג'”.

זיהיתם חשד לנזילה? זקוקים לאיתור נזילות בכפר סבא? איתור נזילות משה שליו כאן לשירותכם!

חייגו אלינו עכשיו לטיפול מלא בנזילות בביתכם, אחת ולתמיד!

דרג מאמר זה 👉

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן