איתור נזילות ברמת השרון

איתור נזילות ברמת השרון

אתם גרים ברמת השרון וזיהיתם כתמי רטיבות חשודים בבית? ייתכן שיש לכם נזילה שיש לטפל בה בהקדם האפשרי.

למה? רטיבות מצטברת עלולה לגרום לנזקי מים קשים למבנים (אורוזיה -כמו קורוזיה רק עם מים), נזקי אסתטיקה וריח (למשל, כתמי עובש וריח טחב), תקלות בתשתיות אחרות כגון חשמל ואף בעיות בריאות כרוניות כגון פיתוח אלרגיות בעקבות העובש שעלול להצטבר.

אז מה מומלץ לעשות? מומלץ לפנות לאינסטלטור מומחה לאיתור נזילות ברמת השרון, אשר יאתר את הנזילה בדירתכם. הוא יוכל לקבוע בצורה מקצועית ומדוייקת את מקור הכשל ויהיה מסוגל לבצע תיקונים ברמה גבוהה ולהחזירכם לשיגרה.

כיצד מאתרים את מקור הנזילה? איתור נזילות ברמת השרון

בעבר, ואף גם היום, שרברבים רבים עדיין אוהבים לאתר נזילות על ידי ניסוי וטעיה (שבירה וחפירה). שיטה זו נחשבת לבעייתית מכיוון שבמקרים רבים המקום בו מופיעה הרטיבות דווקא מרוחק ממקור הנזילה עצמו וללא אמצעים טכנולוגיים תקדמים יהיה מאוד קשה לאתר את מקור הנזילה המדוייק. ניתן להשוות זאת לרופא שצריך צילום רנטגן או MRI, למשל, בכדי לאבחן מחלה אצל המטופל שלו. במקרה של ניסוי וטעייה ע״י שבירה וחפירה עד למציאת מקור הנזילה, עלול להיגרם נזק רב למבנה עד כדי שיצריך שיפוץ לדירה ויגרור אחריו הוצאות שיקום גבוהות ומיותרות וזמן שיקום רב.

איתור נזילות ברמת השרון עם ציוד מתקדם

עם זאת, שיטת הניחוש אינה השיטה היחידה. אינסטלטורים מומחים מספקים את שרות איתור נזילות מים ברמת השרון באמצעות בדיקה מדויקת, אמינה ומהירה יותר, וכן מכשור מתקדם לזיהוי מקור הנזילה. כל זאת מושג באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור נזילות:

·        מצלמה טרמית– מצלמה טרמית רגישה לקרינת אינפרא אדומה שיכולה לזהות אזורים רטובים המשתנים עקב הפרשי טמפרטורה.

·        ציוד אקוסטי-דרך נוחה נוספת לזהות מים נוזליים היא שמיעה. ציוד אקוסטי רגיש יכול לזהות בקלות היכן המים לא אמורים לטפטף, ובכך לזהות את מיקום הנזילה.

·        מד לחות-זיהוי מכני של לחות מדויק ויעיל יותר מזיהוי ידני, ויכול לזהות במהירות את מקור הבעיה.

ישנם מכשירים רבים נוספים שניתן להשתמש בהם לבדיקה מדויקת גם במצבים מורכבים, כמו מדי לחץ והתקנים לאיתור יעיל בגז בצנרת תת קרקעית.

הודות למצלמה הטרמית והציוד הטכנולוגי הנוסף, אין צורך רק לשבור את הקיר, אלא ניתן למצוא ישירות את נקודת הנזילה מבלי לבזבז זמן יקר על איתור ותיקון הקיר והרצפה.

אצלנו תקבלו שירות מלא ותוצאות מושלמות.

רוצים לסיים את הבעיה הזו במהירות?

אנו מספקים מגוון שירותים מלא, לרבות איתור, תיקון וייבוש רטיבות ושיקום מלא של נזקי המים.

איתור נזילות יעיל ומדויק ברמת השרון והסביבה

הציוד החדשני שלנו מאפשר לנו לספק לכם תוצאות איכותיות יותר במחיר אטרקטיבי יותר. כשלא מבזבזים משאבים בניחושים, העבודה חלקה יותר, המחיר יורד בהתאם, וניתן להשקיע גם במניעת הכשל הבא. אנו נוכל לשים לב לשיפור זווית הניקוז, החלפת צנרת ישנה ובעייתית במידת הצורך, ואמצעי הגנה נוספים שנועדו למנוע את הכשל הבא ולהעניק לך שקט נפשי. אנו מאמינים שלקוחות מרוצים ימליצו עלינו לחברים ולקרובי משפחה, לכן נא לשים לב שאתם מזמנים בעל מקצוע מקצועי ואמין שיוכל לאתר את הנזילה ברמת השרון בצורה איכותית.

וכמובן לתקן אותם על הצד הטוב ביותר.

אם אתם זקוקים למאתר נזילות ברמת השרון חייגו אלינו עוד עכשיו לייעוץ טלפוני ראשוני חינם!

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן