איתור נזילות בחולון

כתמי נזילות ורטיבות בקירות או בתקרות הן תופעות מוכרות היום כמעט בכל דירה או בית. על מנת לאתר מיקום הנזילה, ומבלי לפגוע ולהרוס שלא לצורך בצינורות או בקירות הבית, משתמשים כיום במצלמה טרמית. אם אתם מחפשים מומחה לאיתור נזילות במצלמה טרמית בחולון, הגעתם למקום הנכון!

חברתנו משתמשת בטכנולוגיה הטובה ביותר לאיתור נזילות ונזקי צנרת!

יש לנו תעודת אינסטלטור מוסמך ואנו מגיעים גם לחולון והסביבה.

לא כל אינסטלטור יודע כיצד להשתמש במצלמת הדמיה טרמית לאיתור נזילות. לכן, מאמר זה נכתב לפניכם כדי ליידע אתכם כיצד לבחור מומחה איתור נזילות או חברת איתור נזילות בחולון.

איתור נזילות בחולון -מתי אנחנו צריכים אחת כזאת?

ישנם מספר סוגים של נזילות מים, ובמאמר הזה אציין 2 השכיחות ביותר, אשר הן עשויות לדרוש ממך להזמין שירות של איתור איתור נזילות בחולון נזילות מים.

סוג הנזילה הראשון מתייחס לסימני רטיבות הנראים לעין.

אם כי על פניו ברור שאין צורך בשירות זה, מכיוון שכאן סוף סוף אנו רואים כתמי רטיבות ועובש גלויים על הקיר או התקרה, כך שלמעשה אנו חושבים שמצאנו את מקור הנזילה. למרבה הצער, זה לא המצב.

גם אם אתם נתקלים בכתמי עובש ורטיבות גלויים על הקיר, הדבר אינו מעיד על מקור הנזילה אלא רק על קיום נזילה.

כתמי מים אינם מופיעים ישירות עם ובאזור הנזילה, אלא נוצרים לאחר זמן מה במקום הדולף, ולא תמיד באזור הדולף אלא איפה שהמקום הכי נמוך שהמים יכולים להגיע לשם… חשוב מכך, אנו ממליצים לא לחכות שזה יקרה, אלא לנסות לחזות ולתקן את הנזילה בהקדם האפשרי, מה שיכול לחסוך לכם עלויות מיותרות בגין נזקי צנרת ו/או שיקום נזקים שנוצרו בתקרה / קיר / ריצפה / רכוש.

סוג נוסף של נזילה שקשה יותר לאתר אותה היא נזילה סמויה מן העין.

במקרה שכזה, אם אין טכנולוגיה מתקדמת (כגון מצלמה טרמית) לאיתור הנזילה, לא ניתן לאתר את הנזילה ללא הרס מיותר. גם כאשר הדליפה מוסתרת מהעין, אתה עלול להיתקל בכתמי עובש על הקיר, וייתכן שאתה חושב בטעות שזהו מקור הנזילה. אך אנו ממליצים לא להסתמך על זה, וכמובן לא לעשות נזק והרס מיותר מבלי להתייעץ עם מומחה ולהזמין חברה מקצועית שמאתרת נזילות באופן מדויק.

מצלמה טרמית לאיתור נזילות זהו פתרון מצוין לאיתור מהיר ומקצועי של נזילות. ככל שתעשו זאת מוקדם יותר תוכלו לחסוך זמן, כסף והרבה עוגמת נפש שתגרום לנזקים בעתיד עקב דליפות שלא טופלו כראוי.

ומהן עוד הסיבות השכיחות לנזילות?

• ליקויי בניה של מערכת הצנרת

• חיבור צינור רופף

• פיצוץ צינור או סדק

• איטום קירות וחלונות לקוי

• בלאי סביר של צינורות בבניין

• בלאי סביר בכלים סניטריים כגון שירותים, כיורים, אמבטיות וכו ‘

• אטומים שבוצעו בצורה לא נכונה

• מים דולפים בדירה למעלה או בשכן ליד

• איטום לקוי של גג הבית וחדירת מי גשמים

כיצד אנו משתמשים במצלמה טרמית לאיתור נזילות מים בחולון?

ובכן, כפי שהזכרנו לעיל, מצלמות הדמיה תרמית משמשות לאיתור דליפות בחולון והן פתרון מצוין לדליפות נסתרות או נראות לעין. המצלמה מבוססת על חום ויודעת להבחין בהבדלי טמפרטורה. מתקבלת תמונה טרמית של אזור הצילום וכך ניתן להגיע למיקום המדוייק של הנזילה.

כל אזור בתמונה יהיה צבוע בצבע אחר כדי לציין את רמת הטמפרטורה. המצלמה תציג מגוון צבעים מכחול לאדום והגוונים הכלולים בו. אדום מציין את האזור החם וכחול מציין את האזור הקר, מה שבעצם יראה לנו את מקור הנזילה.

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

המצלמה מבוססת על טכנולוגיית אינפרא אדום, כך שנוכל לסרוק את הצינור שמאחורי הקיר ולזהות את מקור הנזילות והלחות מבלי לפגוע סתם בקיר או ברצפה. בעזרת הדמיה טרמית הנזק יהיה מינימלי, ויתרחש במקום בו נזהה נזילות מים בצינור, מה שיוביל לטיפול מהיר ומקצועי יותר ולמזעור נזקים.

כיצד פועל תהליך שימוש בצילום טרמי לבדיקת נזילות בחולון?

ישנם מגוון הליכי בדיקה שצריך להשתמש בהם לאיתור נזילות במצלמה טרמית.

השלבים העיקריים לאיתור הנזילה:

ראשית, נתחיל לחפש ולבדוק את המבנה כדי למצוא סימני רטיבות במערכת הצנרת, כגון כתמי עובש, איטום לקוי וכו ‘.

לאחר מכן יש צורך לבדוק את ההבדל בלחץ המים בצינור.

זוהי בדיקה המתבצעת על ידי חיבור מד לחץ מים למערכת המים. נשתמש בבדיקה זו כדי לבדוק האם יש שינוי לחץ שיכול להצביע על נזילות. בנוסף לשימוש בבדיקה זו, נוכל גם לדעת האם מקור הנזילה מצנרת מים חמים או מים קרים.

סוג הנזילה ושיטת איתור נזילות

לאחר שקבענו את מיקום הנזילה, נתאים את סוג האיתור והשיטה המתאימים ביותר. לדוגמה, אם הקיר רטוב, נצטרך להשתמש במצלמה טרמית. ומצד שני, במקרה של דליפה מחוץ לבניין, צריך להשתמש בגז לאיתור נזילות מים בחולון.

לעיתים יש סוג של דליפה שצריך לזהות במצלמה הטרמית. מצלמות הדמיה טרמית מאפשרות מיפוי וסריקה של מבנים דרך אריחים או קירות, תקרות וכו’ ללא שבירות או הרס.

לאחר שנמצא את הדליפה, נתקן את הנזילה באופן מדוייק וללא נזק מיותר. במקרה של נזילה בצינור, ייתכן שנצטרך לבצע תיקון צינורות לא הרס.

כיצד למצוא חברת איתור נזילות בחולון?

תושבי חולון יכולים להיות רגועים וליהנות משירותי איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית וציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור נזילות. כל שעליך לעשות הוא למצוא את המומחה המתאים לבצע את העבודה. לכן, אם אתם מתכננים להזמין איתור נזילות מים בחולון, אנא בדקו וקבלו ייעוץ ממכרים או מאנשי מקצוע בתחום או המלצות ברשת. בדקו אם יש לו את הכלים המתאימים, הידע והניסיון לביצוע תהליך איתור הנזילות באופן הטוב ביותר.

אם אתה צריך לספק דו”ח איתור לחברת ביטוח או לבית המשפט, אנא ידע מראש וודא שהוא יכול להכין עבורך דו״ח בצורה המקצועית ביותר.

אם גם אתם גרים בחולון והסביבה, וסובלים מנזילות ורטיבות בבית, חייגו עוד עכשיו או שלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם לייעוץ טלפוני ללא עלות ולטיפול מהיר בנזילה.

5/5 - (1 vote)

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן