צילום קווי ביוב – דרכי מציאת הנזילה

צילום קווי ביוב – דרכי מציאת הנזילה

צילום קווי ביוב היא טכניקה מעולה כאשר יש לכם נזילה או סתימה הנובעת מקווי הביוב של הבית שלכם. רק איש מקצוע מנוסה ובעל הכלים המתאימים יוכל לאתר את הנזילה ולהחליט מהי הדרך הטובה ביותר לתיקונה.

אך מתי בדיוק יש צורך להזמין איש מקצוע לצילום קווי ביוב? איך יודעים שיש בעיה במערכת הביוב? מהם היתרונות בצילום קווי ביוב? במאמר תכירו את דרכי מציאת הנזילה באמצעות צילום קווי ביוב.

 

תסמינים של דליפת צינור ביוב

• קול של נזילת מים –

אם אתם שומעים מים מטפטפים, חפשו בבית מקורות פוטנציאליים לרעש, כמו השירותים או הברזים. יש סבירות גבוהה מאוד שהרעש נובע מקו הביוב אם אין מקורות אפשריים אחרים הגורמים לנזילה.

 

• חלחול מים מבין הרצפות –

בבתים רבים, צנרת הביוב נמצאת מתחת לרצפות. במידה ואחד מהצינורות הללו ייפגע, מים יתחילו לאט לאט לדלוף החוצה מבין הרצפות. רצפת הבית שלכם תתחיל להראות בהדרגה סימני הידרדרות קלים כתוצאה מהנזק שהמים גורמים לריצוף. זה הזמן להתקשר למאתר נזילות המתמחה בצילום קווי ביוב.

 

• ריחות לא נעימים –

בלחות המופקת מקווי ביוב דולפים, עובש וטחב יכולים לצמוח במהירות. כתוצאה מכך, אם אתם מבחינים בריח לא נעים בבית, זה יכול להיות בגלל נזילה בצינורות הביוב שלכם.

 

• סדקים בקירות –

למרות שבדרך כלל סדקים בקירות נתפסים כסתמיים, הם עשויים להיות סימן לבעיות משמעותיות יותר.

 

• צמחייה בריאה מדי –

אם אתם מתגוררים בבית פרטי ומתבוננים בכתמי דשא שנראים בריאים באופן מחשיד משאר הדשא, סביר להניח שחלקים אלו מושקים במי ביוב ללא ידיעתכם.

 

• ניקוז איטי –

האם למים בכיור או באמבטיה לוקח הרבה זמן להתנקז לאחר שימוש בברזים? סביר להניח שיש חסימה בצינור הביוב שלכם.

 

היתרונות של צילום קווי ביוב

לצילום הנעשה במצלמת סיבים אופטיים מציעה מגוון רחב של יתרונות.

מצלמה מסוג זה ניתנת להתאמה ויכולה לנווט בקלות בין מערכות הביוב בחיפושיה אחר הבעיה. התמונה עצמה תספק מידע ותמונה ברורה היכן הנזק ומהי הבעיה מולה מתמודדים. ניתן לגבש פתרון מהיר ויעיל ככל האפשר לאחר זיהוי הבעיה ומיקומה.

לשימוש במצלמת סיבים אופטיים כטכניקה לאיתור נזילות מים יש יתרון נוסף ומשמעותי יותר עבור הלקוחות: המצלמה מאפשרת למומחה למצוא את מקור הנזילה ואת מיקומה ללא נזק כלל! בעבר נדרשו בעלי המקצוע לשבור קירות ורצפות על מנת לגלות את הנקודה המדויקת שגורמת לבעיה ועל מנת לאתר נזילות וסתימות. הטכניקה הזו עלתה ללקוחות כסף נוסף שהושקע בתיקון הרצפות ועשתה להם בלגן עצום ומיותר.

טכניקות מודרניות וטכנולוגיה חדשנית הופכת את ההרס למיותר ולא נחוץ. במקום זאת, ניתן להשלים את הליכי הזיהוי תוך דקות ספורות.

כיום, אין צורך להרוס לחלוטין ולהחליף את קו הביוב התקול כי המצלמה תראה לכם בדיוק היכן נמצא התקלה ותאפשר לכם לתקן אותו מיד עם הכלים המיוחדים והמתאימים המשמשים לצילום קווי ביוב ותיקונם.

 

לסיכום

צילום קווי ביוב היא אחת הטכניקות המתקדמות ביותר בעולם איתור הנזילות בשנת 2022 והיא כאן כדי להישאר לתקופה ארוכה מאוד. באמצעות כלים מתקדמים וטכניקות חדישות, איתור נזילות הפך לקל ופשוט הרבה יותר כמו גם הפקת הפתרון ויישומו.

בשיטת אל הרס של צילום קווי ביוב, איתור נזילות על ידי המומחה משה שליו הופך לפשוט וקל. לכן, אם אתם נתקלים באחד מהתסמינים שהוזכרו קודם לכן, התקשרו אלינו מיד, ואנו נשלח מישהו בהקדם כדי לתקן את הבעיה.

לחצו כאן ליצירת קשר והזמנת שירות צילום קווי ביוב.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן