מה עושים כשמגלים רטיבות מעל הפנאלים?

מאתר נזילות – מה עושים כשמגלים רטיבות מעל הפנאלים?

מאתר נזילות מומחה יכול לאתר נזילות בכל מקום ברחבי הבית באופן פשוט וקל. נזילות בביוב וסתימה בצינורות הם שכיחים מאוד בעולם האינסטלציה ואנשים רבים סובלים מבעיות אלו. בנוסף להם, ישנן בעיות מעט יותר נדירות ומיוחדות כמו למשל רטיבות בקיר פנימי, נזילות מים בגז ורטיבות באזור הפנאלים של הבית.

במאמר זה, נתמקד בבעיה נדירה אחת והיא רטיבות מעל הפנאלים. אז מה עושים כשמגלים רטיבות מסוג זה? מהם הכלים בהם משתמש מאתר נזילות כדי למצוא את הבעיה? איך פותרים אותה? כל התשובות – במאמר.

 

מהי רטיבות מעל הפאנלים

רטיבות מעל הפנאלים או בהגה המקצועית – עלייה קפילארית, נוצרת בשל מים שנתקעו בין תשתיות הבינוי של הבית או הבניין מבלי שום יכולת להתאדות, להתייבש או להמשיך את מסען החוצה. במידה ומדובר בכמות קטנה של מים לא נשקפת כל סכנה לתשתיות הבית וחילוצם של המים אמור להיות תהליך די פשוט עבור מאתר נזילות מומחה. לעומת זאת, במידה ומדובר על כמות מים גדולה, מתחילה בעיה רצינית שעלולה להיראות בתוך הבית עצמו.

רטיבות בקיר מעל הפנלים

כיצד מופיעה רטיבות מעל הפנאלים

המים התקועים נמצאים בעצם בין ריצופי הרצפה כך שאין להם שום יכולת להתאדות וגם לא לחלחל אל האדמה. בשל כך, הם מתחילים עלייה קפילארית אל כיוון הפנאלים שלכם.

הפנאלים עצמם לא נרטבים מכיוון שבבסיסם, הם דוחים מים ובעקבות כך, העלייה הקפילארית ממשיכה אל הקיר שנמצא ממש מעל הפנאלים.

 

הגורמים

ישנן מספר סיבות העלולות להוביל להופעתה של רטיבות מעל הפנאלים.

הגורם הראשון הוא ליקוי. יכול להיות שבעת עבודות הבנייה, נותרו מים שלא נוקזו או התאדו ובשל כך נשארו מתחת לריצוף הבית שלכם. סיבה נוספת יכולה להיות נזק לצנרת הקיימת שמובילה לנזילה של המים, והסיבה האחרונה היא איטום שלא עושה את עבודתו כראוי.

מאתר נזילות יכול לקבוע באופן די מובהק ובתוך מספר דקות את הגורם להופעת הרטיבות מעל הפנאלים. אז אם אתם סובלים מבעיה זו בביתכם – הרימו לנו טלפון ונבוא למצוא את מקור הבעיה.

 

איך מאתרים את מקור הבעיה?

במטרה לאתר את מקורה של הרטיבות המופיעה מעל הפנאלים, יש להשתמש במצלמה טרמית.

מצלמה טרמית היא אחד מהכלים המתקדמים ביותר בעולם האינסטלציה של ימינו וכל מאתר נזילות חייב מצלמה כזו.

מצלמה טרמית מציגה לבעל המקצוע היכן נמצא מקור הנזילה באמצעות הצגת צבעים לפי טמפרטורות על הצג. כך, מאתר נזילות יכול לדעת האם הנזילה מגיעה מצנרת המים הקרים או מצנרת המים החמים ואף להגיע אל הנקודה המדויקת שגורמת לבעיה.

 

דרכי טיפול

רבים מהאנשים הסובלים מבעיה זו, לא מבינים את חומרתה וחושבים בטעות שזו רק בעיה קוסמטית. אז מה הם עושים? מגרדים את הצבע הפגוע, מסדרים קצת את הקיר וצובעים מחדש. פעולות אלו יספקו לכם פתרון זמני בלבד, אך זה ממש כמו לטמון את הראש בחול.

כאשר מתחילה להופיע רטיבות מעל הפנאלים, רצוי להתקשר למאתר נזילות בהקדם האפשרי. רק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וייעודית, ניתן למצוא את מקור הבעיה ולקבוע את חומרתה. בעל מקצוע מנוסה, יטפל בבעיה בשיטת אל הרס כך שלא ייגרם כל נזק לא הכרחי לבית שלכם.

לאחר הטיפול המקצועי בבעיה, כל שניתן לכם לעשות הוא לצבוע מחדש את הקיר כדי להחזיר לבית שלכם את המראה האסתטי והיפה.

 

 

מאתר נזילות מקצועי הוא הרבה יותר מעוד אינסטלטור, הוא מציל חיים. בעיות רטיבות שלא מטופלות כראוי, עלולות להוביל לבעיות בריאותיות בעתיד בשל הופעת העובש ולבעיות תשתית בשל הריקבון.

במידה ואתם שמים לב שמתחילה רטיבות באזור הפנאלים של הבית, צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נטפל בבעיה במקצועיות, זריזות ויעילות כה רבה שמהר מאוד תשכחו שהבעיה הייתה בכלל קיימת.

 

 

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן