מדריך לאיתור נזילות תת רצפתי

מדריך לאיתור נזילות תת רצפתי

זה ידוע שמים זורמים בקלילות בדרך לאן שהצינור לוקח אותם. אבל אם הם יוצאים מהדרך הזו, הם יכולים להגיע לכל מיני מקומות לא רצויים – ואף מתחת לרצפה. מכיוון שכוח המשיכה יכול לגרום להם לדלוף מים מכיוון זה, הדליפה עלולה להיכנס מתחת לרצפה. לכן, חשוב מאוד לקבוע מדוע בעצם המים נמצאים שם. אם אתה מוצא את הסיבה, אתה יכול למנוע את זה לקרות ואת הנזקים הנלווים. לכן, איתור הנזילה יתחיל וישלים את תיקון נזילה וכל נזק שנגרם כתוצאה מהנזילה הסמויה שהופיעה משום מקום ומה הסיבה המשמעותית שלה.

איתור נזילות מים מתחת לרצפה

ניתן לזהות נזילות מתחת לרצפה על ידי מעיין תפרחות שימצאו בין המרווחים שבין אריחי הרצפה או על ידי שינוי הרצפה לצבע כהה יותר, אם ישנה רטיבות בתחתית וריקבון של משקוף הדלת או אם יש משקוף פלדה, יבחינו בקורוזיה בבסיס המשקוף, קילוף טיח מהפנלים ושינויים בגוון האריחים. ניתן לראות הרחבה של רטיבות במידה ויש חיפוי פרקט כלשהו. סימפטום נוסף הוא אם השכן מתחת מתלונן שישנה רטיבות בתקרה.

מומחה איתור נזילות

תפקידו של איתור נזילות מקצועי יהיה לאתר את אותן נזילות, הנגרמות גם מאיטום לקוי של חדרים רטובים, חדירת מי גשמים, ביוב לקוי, צנרת דולפת וכדומה. אם מתגלה רטיבות מתחת לרצפה, ניתן להשתמש במכשירים אלו גם כדי לזהות אותה. מומחי איתור נזילות יכולים להשתמש בגלאי לחות המשתמש בחיישני לחות כדי לבדוק את רמת הלחות מתחת לרצפה. אין טעם להרוס את הרצפה ו/או לשבור בעת שימוש בכלי זה.

למעשה, לדעתנו, מדובר ביתרון עצום בקבלת עזרה ותמיכה ממומחים לאיתור נזילות, שכן במקרה זה ניתן למצוא את מקור הנזילה מבלי לשבור ולהרוס את התשתית.

על המעבדה לבדיקת נזילות

בנוסף לכך, מומחי איתור נזילות יכולים להביא מעבדות ניידות לבתי הלקוחות או להשתמש במעבדות חיצוניות כדי לקבל נתונים ופרמטרים מדויקים. לשם כך נדרש לפרק את אריחי הרצפה ולהסיר את המצע כדוגמה למצע.

אם גם לכם יש נזילה סמויה מתחת לרצפה חייגו אלינו עכשיו לקבלת פתרון לנזילות!

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן