כיצד נוצרת סתימה בביוב ואיך ניתן לפתוח אותה?

כל אחד הגיע לרגע שהוא מבין שהביוב סתום. את סתימת הביוב אף אחד לא יפספס ויש לטפל בה במהירות כדי למנוע הידרדרות.

מה יכול לגרום לסתימה?

ישנן סיבות רבות לסתימת ביוב, כל הלכלוך והמזהמים הקיימים נכנסים לביוב, וכל השמן נכנס לביוב. בנוסף ישנה בעיית שורשי הביוב שהם שורשי עצים שעלולים לגרום לסתימה חוזרת של ביוב ולכן,

מומלץ למצוא מומחה עם ציוד טכנולוגי, אשר לא יאפשר לשורשים לחזור לאחר חיתוכם. כמו כן, ישנה גם בעיה של השלכת מגבונים לחים ומוצרי היגיינה נשית אשר נזרקת לביוב וגורמת לסתימות. כיום הסיבה העיקרית לסתימות בביוב נגרמת בעיקר בשל השלכת המגבונים הלחים לאסלה.

האם ניתן למנוע סתימה בביוב?

לרוע המזל, עבורכם, ביוב סתום לא ניתן למניעה. כפי שציינו קודם, ביוב סתום יכול להיגרם מכמה תוצאות שונות. לכן, ניתן לנסות להגן על מערכת הביוב כדי למנוע סתימה, כמו לא לזרוק לאסלה מגבונים לחים לאסלה או כל מוצר הגייני אחר.

יש לזרוק לפח האשפה במקום לכיור כל מיני שמן לטיגון, אתה יכול גם לנסות להגן על מערכת הביוב שלך באמצעות ניקוי שוטף ע”י מים רותחים, אבל אין דרך למנוע לחלוטין את הסתימה.

בהתחלה, תוכל לנסות לפתוח את הסתימה בעצמך.

אם מצאתם סתימה בביתכם, תוכלו לנסות לפתוח אותה בעצמכם:

אפשר לנסות להשתמש בפומפה לשחרור הסתימה, אם הסתימה לא רצינית יהיה אפשר לשחרר אותה בצורה כזו.

אם יש לכם צינור קפיץ (ספירלה) והסתימה אינה סתימה רצינית, תוכלו להכניס את הצינור למערכת הביוב עם מים זורמים יתכן תצליחו לפתוח אותה.

מתי צריך פתיחת סתימה על ידי אנשי מקצוע?

כאשר ניסיתם את כל השיטות האפשריות לפתיחת הסתימה בעצמכם אך ללא כל הצלחה, מומלץ להזמין בעל מקצוע מומחה לפתיחת הסתימה. אנשי מקצוע המשתמשים במכשור מתקדם יוכלו לזהות את מקור החסימה באופן מדויק

כך שיוכל להתאים את הטיפול המתאים ביותר בסתימה בהתאם וכך יוכל לפתוח את הסתימה ללא כל בעיה.

חשוב מאוד שבעלי המקצוע שתזמינו יהיו אמינים ומקצועיים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום כמו למשל משה שליו.

מתי יהיה צורך בביובית כדי לפתוח סתימות?

ישנן כמה סתימות, שעל מנת לפתוח אותן נכון יש להזמין ביובית, זאת מכיוון שהביובית יכולה לספק לכם פתרונות שונים למערכת הביוב.

במידה ואתם מעוניינים לנקות ולשטוף את הביוב או לשאוב את המים, כדי לפתוח את הסתימה של מערכת הביוב, ניתן להשתמש במשאית הנקראת ביובית.

מהי החשיבות המקצועית של אנשי מקצוע?

אם החלטתם שאתם מעוניינים להזמין בעל מקצוע שיטפל בבעיית סתימות הביוב, חשוב מאוד לבדוק האם הוא אמין ומקצועי מספיק. כמו כן, חשוב לבדוק את כישוריהם של אנשי מקצוע, במקרים רבים תדעו ניסיון רב בתחום זה טוב מאוד, כי אז אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע שמכיר את העבודה ויכול לטפל במערכת הביוב שלכם ללא בעיות.

בנוסף חשוב שיהיה לבעל המקצוע ציוד טכנולוגי, כיום בעידן ההייטק המפותח ישנו ציוד לפתיחת סתימות בטכנולוגיה מתקדמת אשר עושה עבודה הרבה יותר יסודית שנשמרת לטווח הארוך.

איך בוחרים את בעל המקצוע הנכון?

כאשר אתם מעוניינים להזמין בעלי מקצוע, תוכלו לבדוק האם ישנן המלצות לבעלי מקצוע שאתם מעוניינים לעבוד איתם. בנוסף, תוכלו לבקש המלצות מחברים קרובים שאולי יש להם גם תקלות דומות לאחרונה במערכת הביוב, כך שהם יוכלו להמליץ ​​לכם על אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לפתור את סתימת מערכת הביוב.

לסיכום

אנו, באיתור נזילות משה שליו נוכל להעניק לכם את שירותינו המקצועיים והמנוסים וביחד עם הציוד הטכנולוגי שלנו נוכל לבצוע מלאכת פתיחת סתימות ביוב באופן מושלם, מדויק ויסודי.

מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות!

לחיוג לחצו כאן

לשליחת ווטסאפ לחצו כאן

לשליחת הודעה בדף צור קשר לחצו כאן

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן