כיצד מאתרים נזילות ביוב?

צילום קווי ביוב – כיצד מאתרים נזילות ביוב?

צילום קווי ביוב מהווה פעולה הכרחית ביותר כאשר אתם סובלים מנזילה או חסימה אשר מקורה בקווי הביוב של הבית ורק בדרך זו יוכל בעל המקצוע לאתר את הנזילה ולקבוע מהי דרך הטיפול הנכונה ביותר.

מתי בדיוק יש צורך לקרוא לבעל מקצוע כדי לבצע צילום קווי ביוב? איך ניתן לדעת שיש בעיה בביוב? מהם היתרונות של צילום קווי ביוב? כל התשובות במאמר הבא.

תסמינים של צנרת ביוב דולפת

·       קול טפטוף מים – אם אתם שומעים מים מטפטפים, בדוק את האלמנטים בבית שיכולים להוביל לרעש כזה כמו הברזים או האסלה. במידה ואין שום דבר שמוביל לרעש, סיכוי גבוה מאוד שהוא מגיע מצנרת הביוב.

 

·       רצפה פגומה – הבית שלכם מחזיק רשת של צינורות ביוב ואם חלק אחד ברשת הזו לא מתפקד כראוי, המים יתחילו אט אט לצאת החוצה. עם הזמן, תתחילו לשים לב שרצפת הבית שלכם פגומה במעט וזאת בשל הנזקים שהמים גורמים לריצוף. אם אתם מתחילים להבחין באזורים לחים, ספוגיים או דהויים על הרצפה, הגיע הזמן להתקשר לבעל מקצוע ולבצע צילום קווי ביוב.

 

·       ריחות רעים – עובש וטחב נוצרים בקלות ברטיבות שנוצרת מצינורות ביוב דולפים. לכן, אם אתם שמים לב לריח רע בבית שלכם, זו עשויה להיות הסיבה.

 

·       סדקים בתשתית או בקירות – סדקים בקירות לפעמים נתפסים כשוליים אך הם יכולים להיות אינדיקציה לבעיה רצינית. במצבי קיצון, נזילות המגיעות מהביוב עשויות להוביל להיווצרות של בולענים מתחת לבית שלכם.

 

·       צמחייה בריאה מדי – במידה ואתם גרים בבית פרטי ובגינה שלכם אתם מבחינים באזורים בריאים יותר באופן מחשיד משאר הדשא, בהחלט יכול להיות שהאזור הזה ניזון ממי ביוב.

 

·       הופעתם של מכרסמים או חרקים – אם היצורים הללו מתחילים להופיע בבית שלכם וההדברה לא עושה את העבודה, כדאי שתתקשרו לבעל מקצוע כדי שיבצע צילום קווי ביוב. ככל הנראה יש לכם נזילה והיצורים הלא רצויים מגיעים משם.

 

·       עובש ורטיבות בקיר פנימי – אין צורך בכמות אדירה של מים כדי שעובש יתחיל להיווצר בקירות הבית. בשנייה שאתם מתחילים לראות עובש בקירות, התקשרו אלינו.

 

·       ניקוז איטי – כשאתם ממלאים אמבטיה או כשהכיור מתמלא במים, לוקח למים המון זמן לרדת? ככל הנראה יש לכן סתימה בצנרת הביוב.

היתרונות של צילום קווי ביוב

הצילום מתבצע באמצעות מצלמת סיבים אופטיים אשר מחזיקה באמתחתה יתרונות רבים ומגוונים.

מצלמה מסוג זה היא גמישה במיוחד ויכולה לתמרן בקלות בקווי הביוב במסעה לאיתור הבעיה. הצילום עצמו מאשר לדעת כמעט במדויק מהו המקום הפגוע ומהי הבעיה. לאחר איתור המיקום והבעיה, ניתן לגבש פתרון מתאים, מהיר ואפקטיבי ככל האפשר.

יתרון נוסף וחשוב במיוחד עבור הלקוחות הוא ששימוש במצלמת סיב אופטי כטכנולוגיה לאיתור נזילת מים הוא שהמצלמה מאפשרת לבעל המקצוע לאתר את מקור הנזילה ומיקומה ללא הרס כלל! בעבר, כדי למצוא נזילות וסתימות, היה צורך להתחיל לפרק חלקים בבית, בדרך כלל רצפות וקרמיקות, במטרה למצוא את הנקודה המדויקת המהווה את הבעיה. שיטה זו יצרה המון בלאגן ללקוח וגרמה לו להוציא כסף על חיבור הרצפות מחדש.

כיום, בעזרת השיטות המודרניות והטכנולוגיה המתקדמת, כבר אין צורך בפירוק והרס אלא רק בכמה דקות של תהליכי איתור.

כיום, בעזרת המצלמה, ניתן לראות איפה נמצא הכשל במדויק ולתקן אותו באופן נקודתי, בלי צורך להרוס ולהחליף לגמרי את צינור הביוב התקול.

צילום קווי ביוב מתאים לכל סוגי צינורות הביוב בבתים כך שאין שום סיבה לדאגה.

איתור נזילות משה שליו מציעים לכם תיקון קווי ביוב בטכנולוגיית אל הרס ובאמצעות צילום קווי ביוב. אז אם אתם סובלים מאחד מהתסמינים עליהם דיברנו קודם, התקשרו אלינו מיד ונבוא לתקן את הבעיה במהירות ובאפקטיביות.

 

 

 

 

 

 

 

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן