מהו התהליך הנכון לביצוע איתור ותיקון נזילות?

מהו התהליך הנכון לביצוע איתור ותיקון נזילות?

בעלי מקצוע רבים ובעיקר מתחום האינסטלציה, נתקלו או יתקלו בחשדנות ניכרת מצד לקוחות.  בשיחת הטלפון הראשונה יהיה ניתן לזהות שהלקוח חושש, שהוא עלול ליצור קשר עם מי שמתיימר להיות בעל מקצוע, אך למעשה הוא עלול לגרום לו לעוגמת נפש.

נזק מיותר, במקרה הטוב, או נזק חמור הרבה יותר ממה שהיה קיים לו לפני, במקרה הרע.

איך תדעו שהתייעצתם עם מומחה לאיתור ותיקון הנזילה?

כדי לוודא שפניתם לאנשי מקצוע אחראיים ואמינים אשר אחראים על איתור ותיקון נזילות מים, אין צורך להסתכל בתעודת איתור נזילות יצאת צדיק. כיום, ישנם בעלי מקצוע רבים העוסקים בתחום הצנרת, היודעים לאתר תקלות בצורה מדויקת, יסבירו ללקוחות בצורה ברורה ואמיתית, וישתמשו בטכנולוגיה מתקדמת לתיקון, מבלי להשאיר עליה עקבות ונזקים מיותרים, כדי לוודא שהבעיה נפתרה.

עבור איש מקצוע מנוסה ואחראי ישנה חשיבות רבה מאוד לסדר הפעולות ולפני בכלל שיתחיל לפתוח, לפצח או אפילו לנסות להגדיר את הבעיה, יבחר לבצע מספר פעולות הכוללות שאלות מפורטות, בדיקות יסודיות, בחירת נהלים וכן הגשת תוצאות סקר ועדכוני לקוחות.

שלב אחד:

ביצוע תשאול בעל הנכס.

אנשי מקצוע חכמים לא יטפלו בבעיות שבגינן אין בידי לאשר את האבחנה והזיהוי, כשם שרופא עורך בירור רפואי מקיף ובירורים על מטופלים וההיסטוריה הרפואית שלהם, כך גם יערכו אינסטלטורים בירורים מקיפים בנושאים.

להלן כמה דוגמאות לבעיות, שאנשי מקצוע אמינים ומוסמכים ישאלו כמה שאלות כדי להבין את הגורם לבעיה, את מיקום הבעיה ואת השיטה שצריך לפתור:

מתי החלו להופיע סימני הנזילה? כמה זמן סבלת מכשל המים?

מה נעשה עד כה? האם בוצעו תיקונים?

האם הותקן לאחרונה מכשיר חדש? האם בוצעו תיקונים או שיפוצים בבניין או בסביבתו?

שלב שתיים:

ביצוע בדיקות בשטח

לאחר שבעל המקצוע קיבל את כל המידע הרלוונטי לאבחון הבעיה ומיקומה, עליו לבדוק את המבנה וסביבתו. הבדיקה נערכת באזורים הסמוכים לדליפה ובהם נראו סימניות, אך גם באזורים מרוחקים בהם קיים חשש למעורבותה.

בהקשר זה, אינסטלטורים עשויים לבדוק את גג המבנה או חדרים סמוכים על מנת לוודא שהבעיה ומקור הבעיה מאובחנים בצורה מדויקת.

שלב שלוש:

בחירת תוכניות פעולה והמלצות להמשך טיפול ולפתרון הכשל.

בשלב זה, בעל המקצוע ידע לתאר את הבעיה בפירוט, את אופייה, מיקומה והסיבה. אבחון מדויק ומקצועי יאפשר לאנשי מקצוע לדעת האם צנרת המים דולפת או צנרת הביוב דולפת, על מנת שיוכלו לבחור את הציוד המתאים ולאמץ את אסטרטגיית ותהליך הטיפול הנכון. דבר זה יבטיח שהטיפול יתמקד בבעיה וייתן מענה יעיל במינימום זמן ונזקים לאורך זמן.

 

שלב ארבע:

דו”ח איתור נזילות, דו”ח שיבוצע ע”י מאתר הנזילות ויתאר לרוב את הבדיקות שנעשו, הממצאים שנמצאו, המלצות להמשך טיפול, תמונות ועוד.

דו”ח בדיקת הנזילות הוא דו”ח של תוצאות האיתור. דוח הממצאים הוא מסמך משפטי לכל דבר.

שלב חמש:

פתרון תקלות סופי

לאחר קביעת התקלה, על בעל המקצוע לוודא שהנקודה פתוחה לוודא האם התקלה שקבע אכן קיימת. איש מקצוע מנוסה ואמין תמיד נושא עמו את הציוד המתאים, והוא מסוגל לעבוד במקום על מנת להבטיח פתרון תקלות במהירות, ובכדי שהלקוחות שלו ירגישו בנוח ויחזרו לשגרת חיים בהקדם.

לסיכום,

בעל המקצוע שתבחר להזמין לא צריך לגרום לדאגות מיותרות לאף אחד, אנשי מקצוע אחראיים ואמינים יודעים לטפל בכל תקלה במקצועיות ולדאוג שהלקוחות יבינו את הבעיה ואף יתנו פתרונות מתקדמים לפתרון.

את חוששים שיש לכם נזילת צנרת מים או צנרת ביוב? בשיחה טלפונית יינתן ייעוץ חינם ונוכל לוודא כיצד ניתן לאתר הנזילה אצלכם או השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

 

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן