מה הם הגורמים לנזילות ודרכי התמודדות איתם

מה הם הגורמים לנזילות?

נזילות הם דבר שכיח שכמעט בכל מבנה תמצאו אותו, לא צריך ראייה של נשר כדי לראות קיר מתקלף, חדירת מים לתוך גוש בטון או טיח אינו דבר מפתיע, העניין שלפעמים זה לא נגמר בקצת קיר מתקלף או כמה כתמים על התקרה.

נתחיל מההתחלה: בתהליך הבניה של קירות ותקרת הבית, שמים את שלד הבית שהם מוטות הפלדה, אחרי זה יוצקים לתוכן בטון, ממה עשוי בטון? צמנט, חול, חצץ, ומים.

ואחרי מטייחים את הקירות עם טיח שזה יש צמנט וסיד, ואז שמים שפכטל ליישור קיר ואז צובעים ומקבלים את קירות הבית שלנו בגדול.

רוב החומרים האלה אוהבים מים ולכן יש להם גם יכולת לספוג לתוכם או לשמור בקרבם מים ככלי.

מים אוהבים לגלוש למקום נמוך, מחפשים כל דרך אפשרית, במקום שיהיה פחות צפוף לשם הם יגלשו.

חלקים של החומרים האלו שלא עורבבו טוב, או לא מספיק דחסו אותם, גרמו לסדקים שנוצרו עם השנים בתוך הקירות.

כל אותם דברים הם בעצם שער שהמים יכולים להיכנס דרכם לנוע קדימה לנקודה  אחרת פתוחה.

ומתי שכבר למים אין לאיפה לגלוש, נלכדו במקום אחד הם מחפשים מקום אחרי לגלוש אליו, והמקום יהיה לכיוון תוך הבית, זאת אומרת בשלב הזה כבר תתחילו לראות כתמים על הקיר או התקרה.

מאיפה מגיעים המים שנכנסים לתוך הקיר?

מים יכולים להגיע בשלל צורות ודרכים, החל ממי גשם שטפטפו לתוך סדק בקיר חיצוני או חריץ שאינו סגור ומוצאים את דרכם לתוך פנים הבית.

פיצוץ צינור או צינור מטפטף בתוך קיר, רצפה או התקרה, ולא טופל בזמן, כי בדרך כלל אי אפשר לדעת עד שלא רואים סימנים חיצוניים על הקיר.

מים מהאמבטיה שנכנסו לתוף אחרים שאינם אטומים טוב או איטום האמבטיה עצמה אינו בוצע כראוי או כבר בלוי.

יש לי כתם על הקיר או נזילה בבית איך אני מתמודד עם זה?
חשוב לא לדחות, את הבעיה הזו אפילו שזה נראה מינורי, כתם קטן על הקיר שנוצר לו משום מקום, ברוב המקרים עד שיבצר מצב של כתם מים צריכים זמן וזרימה לכן אפשר להגיד שכבר יש פה נזילה ודאית.

אפשר לעשות בדיקה מהירה של סגירת כל הברזים בבית בצורה טובה, וללכת לשעון מים ולבדוק אם יש תזוזה, ואם יש כנראה ויש לכם נזילת מים.

עוד דרך אפשרית זה לוודא שכל הברזים סגורים ולהתקרב למקום הכתם ולשמוע אם יש רעש של זרימה באזור, יכול להישמע כמו ממטרה שמתחילה לעבוד.

עכשיו אחרי שבדקתם ווידאתם שבאמת יש נזילה צריך למצוא בעל מקצוע מתאים לתקן את הנזילה, חשוב לדעת להזמין בעל מקצוע שיאתר נזילה יודע לכוון למקור הנזילה שם הצינור פגום, סדוק וכו’.

כמו שאתם יכולים לקרוא במדריך לאיתור נזילות תראו שם כל הדרכים והאמצעים הטכנולוגיים שיש למאתר נזילות.

למה חשוב להזמין מאתר נזילות?

כמו שאנחנו רוצים להיות בטוחים בדברים הקשורים לחיינו, כך גם לגבי תפקוד תקין של הבית, פיצוץ בצינור שלא מטופל לאורך זמן, יעשה נזק רב למבנה וגם לרכוש שלכם, גילוי של מקור התקלה יעזור לכם לפתור את זה בקלות ובמהירות.

למאתר נזילות יש כלים לעזור במצבים כאלו ביעילות ובמהירות, גם ידע טכני וגם יכולות טכנולוגיות, אבל צריך את הידיים הנכונות יעשו את העבודה הזאת, מקצוענות ועם זה גם לא מתפשרים על השירות.

אפשר ליצור קשר אתנו נשמח לשמוע מכם.

בווצסאפ בטלפון או להשאיר הודעה פה ואנחנו נשמח לחזור אליכם ולעוד שאלות שיש לכם.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן