גילוי נזילה סמויה – 5 דרכים למצוא אותה בעצמכם

 5 דרכים למצוא גילוי נזילה סמויה בעצמכם

גילוי נזילה סמויה הוא מאתגר במיוחד כיוון שלא קיימת שום אינדיקציה להימצאותה של הנזילה, אין שום סימני מים או כל רמז אחר המעיד על נזילה ולכן בעלי הבית לא מודעים אליה אך בהחלט סובלים ממנה, גם אם הם לא יודעים זאת.

נזילות מים יכולות להוביל לנזקים חמורים מאוד בבית כמו למשל היחלשות היסודות, עובש ורטיבות שעלולים להוביל לבעיות בריאותיות במידה ולא מטפלים בהם בצורה אפקטיבית ומיידית ככל האפשר.

לכן, כדי להימנע מנזקים אלו, עליכם לדעת כיצד למצוא נזילה סמויה. במאמר זה נפרוש בפניכם 5 דרכים פשוטות מאוד לאיתור נזילה סמויה.

אז קדימה, בואו נתחיל.

בדקו את שעון המים

אם אתם חושדים מסיבה כזו או אחרת שיש לכם נזילה בבית אך לא משנה כמה אתם מחפשים, אתם לא מוצאים אותה – ייתכן מאוד שיש לכם נזילה סמויה. כדי לבצע גילוי נזילה סמויה, עליכם לסגור את כל ברזי המים בבית – של המטבח, האסלות, מכונת הכביסה ושל כל מכשיר חשמלי אחר המשתמש במים ולגשת את שעון המים הראשי של הבית שלכם.

במידה ומונה המים זז גם לאחר שסגרתם היטב את כל הברזים – יש לכם נזילה סמויה. במידה והמונה לא זז, המתינו מעט, יכול להיות שהנזילה עדיין נמצאת בתחילת הדרך אך יכולה בהחלט לעשות נזק. לאחר שהמתנתם זמן מה, גשו שוב אל השעון ובדקו האם משהו השתנה. אם לא – ברכותינו, אין לכם נזילה. אם חל שינוי – יש לכם נזילה סמויה ועליכם לקרוא לבעל מקצוע המומחה בגילוי נזילה סמויה.

 

עקבו אחר שימוש במים

כל בית צורך פלוס מינוס את אותה כמות מים בכל חודש ולכן אין שום סיבה לראות חריגות מיוחדות בכמות המים שאתם מבזבזים, זאת כמובן במידה ואין לכם נזילה סמויה.

מעקב אחר רמת השימוש במים יכולה לעזור לכם לגלות האם יש לכם נזילה סמויה בבית ולטפל בבעיה. במידה ואין לכם נזילה – לא תראו שינויים מהותיים בצריכת המים החודשית, אך אם קיימת נזילה בבתיכם – כמות השימוש במים תגדל בכמות שאינה הגיונית.

את המעקב ניתן לבצע בתחילת חודש ובסופו באמצעות מעקב שוטף אחר שעון המים הראשי של הבית שלכם.

אם אתם לא מעוניינים לעשות זאת או פשוט שוכחים, ישנה עוד דרך דומה ואולי נוחה יותר…

 

עקבו אחר חשבון המים

כפי שהבנתם מהסעיף הקודם, לא אמור להיות שינוי דרסטי בכמות צריכת המים שלכם ולכן אם אתם עדים לשינוי רציני המופיע בחשבון החודשי שלכם – ככל הנראה יש לכם נזילה סמויה שאינכם מודעים לה.

כדי לבצע גילוי נזילה סמויה, עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע מקצועי ומנוסה שיפתור את הבעיה ביעילות, יסודיות ומקצועיות.

השתמשו בקצת צבע מאכל

גילוי נזילה סמויה יכול להיות גם קצת מהנה ומוזר.

אסלות השירותים יכולות לצרוך עד 30% מצריכת המים החודשית שלכם ולכן חשוב לוודא שהן פועלות כמו שצריך.

אם אתם חודשים שישנה נזילה באסלות, הוסיפו מעט צבע מאכל אל תוך מיכל המים והמתינו כמה דקות. במידה ולאחר מספר דקות, המים שבתחתית האסלה הם באותו הצבע של צבע המאכל – יש לכם נזילה שכדאי לטפל בה מיד.

 

בדקו גם בחצר הבית

דליפות לא קורות רק בתוך הבית – הן מתרחשות גם בחוץ. בחצר הבית שלכם יש צינורות רבים, בין אם להשקיה ובין אם להובלת מי שפכים.

כדי לוודא שאין לכם נזילה סמויה בחצר, בדקו היטב את כל הצינורות הגלויים הקיימים. חדשנו אטימות ואפילו קראו לאיש תחזוקה אחת לכמה זמן כדי לסדר את מערכת ההשקיה שלכם.

 

גילוי נזילה סמויה – משה שליו

גילוי נזילה סמויה הוא לא פשוט כלל אם אין ברשותכם את הכלים המתאימים. למזלכם, לנו יש אותם.

משה שליו, מומחה באיתור נזילות בשיטת אל הרס באמצעות טכנולוגיות ומכשירים מיוחדים יספק לכם שירות מקצועי, אמין ואפקטיבי. משה יאתר את הנזילה הסמויה, יהגה פתרון אפקטיבי ומתאים ויוציאו לפועל כדי שאתם תוכלו לחזור לשגרת חייכם בלי דאגות.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עכשיו.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן