בדיקת נזילות מים – השיטה להקדים תרופה למכה

בדיקת נזילות מים – השיטה להקדים תרופה למכה

בדיקת נזילות מים צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע מומחה במטרה לאתר את הנזילה בצורה הטובה ביותר ולטפל בה בצורה אפקטיבית שתבטיח שהנזילה לא תחזור. למרות זאת, לעיתים קרובות ישנה אפשרות שבעלי הבית יקדימו תרופה למכה ויבצעו בדיקת נזילות מים עצמאית.

בדיקת נזילות מים אומנם מבצעת באמצעות כלים מיוחדים שיש רק למאתרי נזילות, אך ישנם מספר דברים שעושים טרם השימוש בכלים מיוחדים אלו. את הפרוצדורה הזו גם אתם יכולים לעשות ובכך לזרז את כל התהליך.

מה אתם יכולים לעשות? המשיכו לקרוא וגלו איך אתם יכולים להקדים תרופה למכה.

 

הסתכלו סביב

לפני שימוש בכל כלי לבדיקת נזילות מים, בעל המקצוע מביט סביב ומחפש מספר סימנים מקדימים להימצאותה של נזילה. אתם בהחלט יכולים לעשות זאת ולקדם את התהליך.

חפשו אחר עובש, סימני מים בקירות או בתקרה, סדקים בצבע או הימצאותם של מים ברחבי הבית שלכם. במידה ומצאתם אפילו אחד מבין סימנים מקדימים אלו – בהחלט כדאי שתיצרו קשר עם מאתר נזילות מומחה שיגיע עם הכלים המתאימים ויספק לכם פתרון אפקטיבי לבעיה מולה אתם מתמודדים.

 

הקשיבו היטב

בלא מעט מקרים של נזילת מים, ניתן ממש לשמוע את הנזילה. המים המטפטפים לעתים רבות פוגעים בצנרת אחרת או באדמה ואפשר ממש לשמוע את הטפטוף.

בבדיקת נזילות מים עצמאית, אנו ממליצים להיכנס לחדרים הרלוונטיים, בדרך כלל חדר האמבטיה או המטבח, ולהקשיב היטב לכל הקולות. נסו לכבות כל מכשיר שעשוי ליצור רעש ולהפריע להקשבה המיטבית שלכם. כך תוכלו להקדים תרופה למכה ולאתר נזילה הקיימת בצנרת הבית שלכם.

 

סגרו את הברזים

עוד דרך להקדים תרופה למכה היא לסגור היטב את כל הברזים בבית, גם של מכונת הכביסה ולגשת אל מד המים הראשי.

כאשר כל הברזים סגורים היטב, אין שום סיבה שמד המים הראשי יציג תנועה, אלא אם ישנה נזילת מים. במידה ואכן קיימת נזילת מים, מד המים יראה תזוזה וזוהי ככל הנראה הבדיקה האפקטיבית ביותר כאשר מבצעים בדיקת נזילות מים.

 

מה מאתר הנזילות עושה?

אוקיי, אז הקדמתם תרופה למכה ועשיתם לבעל המקצוע עבודה קלה יותר, אז מה בעצם הוא עושה?

מאתר הנזילות מגיע עם הכלים המתאימים כמו למשל מצלמה טרמית, מצלמת סיב ורובוטים מיוחדים שעוזרים להגיע אל מקומות בעייתיים ומציגים תמונה ברורה יותר כדי שמתאר הנזילות יותר לעשות את העבודה הטובה ביותר.

בעל המקצוע מאתר את מקור הנזילה, מספק תמונה ברורה על הבעיה עצמה – האם הצנרת נשברה, משהו חוסם אותה וכדומה, וכמובן מספק פתרון אפקטיבי לבעיה כדי שהיא לא תחזור יותר.

משה שליו, מומחה בבדיקת נזילות מים, ידוע בשיטתו המיוחדת לאיתור ובדיקת נזילות מים, שיטה הנקראת שיטת אל הרס.

בשיטה זו, לא נגרם נזק לא נחוץ לרצפות, הקרמיקה או הקירות שלכם. השיטה דוגלת בטיפול אפקטיבי בבעיה ללא מגע אדם במידת האפשר. הנזק נגרם אך ורק אם הוא בהחלט נחוץ.

 

לסיכום

כדי להקדים תרופה למכה בבדיקת נזילות מים, אתם יכולים לבצע מספר פעולות פשוטות והן:

1.    להסתכל סביב במטרה למצוא סימנים מקדימים כמו עובש או סימני מים בקירות

2.    להקשיב היטב כדי לנסות ולשמוע את הנזילה

3.    לסגור את כל הברזים בבית ולגשת אל מד המים הראשי

לאחר שעשיתם את כל זה והגעתם למסקנה שאכן ישנה נזילת מים, התקשרו אל משה שליו והוא יגיע בהקדם האפשרי כדי לספק לכם פתרון אל הרס אפקטיבי ואיכותי באמצעות הכלים המיוחדים שברשותו.

לחצו כאן ליצירת קשר.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן