איתור נזילות מים במרפסת

באיזה מצבים יכולה להיות נזילה במרפסת?

אם בדירה שלכם קיימת מרפסת סגורה, סיכוי גבוה שמים יחדרו לתוך פנים המרפסת מבחוץ, מה שעם הזמן יגרום לנזילות בתוך קירות ותקרת המרפסת שלכם.

ידוע שכל חומר בעולם מתכלה, ויש לו תאריך מסוים ליכולת עמידה שלו מול לחץ ושחיקה מגורמים חיצוניים, כך גם איטום שעשו לבניין שלכם שבנו אותו, חומר זה שמר על הבניין כמה שנים טובות עד פגעי הגשם והשמש לאט לאט שחקו אותו, המים ידועים בכוחם לנקב חור בתוך אבן, אז חומר איטום לא יכלו?

ידוע גם שהעבודות בנייה שעשו גם נעשו בצורה רשלנית מרצון להספיק מהר בזמן דחוק, לכן לפעמים השקיעו פחות באיטום הבית מה שפחות נראה לעין, בדרך כלל נראה את הבפנים של הבית ולא את הבחוץ.

מה שקורה אחרי שחומר האיטום יורד מהקיר החיצוני של המרפסת, בדרך כלל זה גם יחד עם הצבע שהיה שם, חושף את הקיר האוורירי, אם לדוגמא זה שפריץ קיר מחוספס, יהיו חלקים יותר גסים ופחות גסים, ובן החיבורים האלה המים יכלו להיכנס, או זה טיח חומר שאוהב מאוד לספוג מים, או בטון שקצת יותר גס מטיח אבל עדיין גם הוא פגיע לכניסה של מים, העניין הוא חומר שלא דחוס מידי גם יכול לבוא לטובתנו, למה? כי הוא אוורירי המים שיכנסו פנימה בקלות ככה יכלו לצאת בקלות ופחות ינסו להיכנס הלאה לתוך קיר הבית שלכם.

פעם לדוגמא שלא היו חומרי איטום אנשים היו בונים בכוונה תחילה את הקיר שיכול לספוג מים שתהיה זרימה העלאה העיקר שלא יתקעו בתוך הקיר, שלא יהרוס אותו או יגרום לעובש.

מה עושים במקרה שגרים בבניין ישן יחסית ורואים שמזמן אין צבע חיצוני?

ההצעה הכי טובה שלי זה שתזמינו בעל מקצוע לעשות לכן איטום חיצוני למקומות הפגיעים אחרי יעוץ כמובן מקצועי איפה צריך, בדרך כלל יש צבע לבן לאיטום שעושים על גגות הבית וגם על קירות החיצוניים.

העניין שזה עולה לא מעט כסף ויכול להיות שאין לכם עדיין את ההוצאה הזאת כרגע לשלם, יש דרך יותר זולה היא לצבוע את הפנים בצבע הדוחה מים, או צבע יסוד על צבע חדש, אבל גם זה יכול לא להחזיק הרבה זמן מעמד אם כבר יש לכם נזילה בתוך הקיר או שהקיר שלכם חשוף לכניסה של נוזלים.

במקרה הזה עדיף לבוא עם הציוד המתקדם טכנולוגית, לבצע בדיקה מקיפה ולראות בדיוק איפה המקומות שצריכים טיפול מיוחד ואם יש נזילה כבר אז כן לאתר אותה ולטפל בה.

יש לי מרפסת שמש האם היא גם חשופה לנזילות?

מרפסת שמש למרות שרוב המים פוגעים ברצפה ויש להם מקום להישפך החוצה, עם הזמן גם חומר שממלאים בין אריחים הריצוף, גורם לחדירה של מים לתוך רצפת המרפסת ומשם כבר המים יכולים להגיע לקומה התחתונה.

בעניין זה תוכלו למצוא מידע נוסף פה

גם קירות חיצוניים לדירה שנמצאים במרפסת חשופים לגשם ומים שיכנסו פנימה לתוך קירות הבית.

בכל מקרה גם אם יש לכם מפרסת סגורה או מרפסת שמש, ואתם צריכים לבדוק לגבי נזילות יש לנו את הכלים לעזור לכם, עם הציוד המתקדם נעשה בדיקה לאבחן את מקור הנזילה ונוכל לטפל בתקלה, וגם לעשות סקירה כללית לראות אם יש עוד מקומות אשר חשופים ויכולים גם לעשות נזילות בעתיד, לעזור לכם להיות יותר מוכנים לחורף הבא.

אז צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון

או השאירו פה פרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם.

4.3/5 - (3 votes)

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן