איתור נזילות מים בגז – יתרונות, שאלות נפוצות ומה שביניהם

איתור נזילות מים בגז –  יתרונות, שאלות נפוצות ומה שביניהם

איתור נזילות מים בגז הינה שיטה אפקטיבית במיוחד למציאת מקור נזילת המים במקומות רבים. שימוש בשיטה זו עזר לנו מספר רב של פעמים למצוא את הנקודה המדויקת בה מתרחשת הנזילה, בעיקר בנזילות שמעט מסובך יותר למצוא.

איתור נזילות מים בגז עזרה למספר לא מבוטל של אנשים לצאת ממצבים לא נעימים ולמרות דרך הפעולה המעט לא קונבנציונלית, היא שיטה פופולרית שבהחלט עושה את העבודה.

במידה ואתם חווים נזילת מים קשה ולא מצליחים לאתר את מקור הבעיה, איתור נזילות מים בגז יכול להוות פתרון מעולה עבורכם. בואו והכירו את היתרונות של שיטה זו, לקבל מענה על שאלות ועוד מידע מעניין. כל אלו יספקו לכם תמונה ברורה הרבה יותר ממה שיש לכם כרגע ותוכלו להחליט בוודאות האם זהו סוג השירות לו אתם זקוקים.

 

יתרונות איתור נזילות מים בגז

בעולם איתור הנזילות, ישנן דרכים רבות לאיתור נזילה ולכן אחת ואחת מהן יש את היתרונות שלה ואת המצבים שבהן היא הדרך הנכונה לטיפול בבעיה. גם לאיתור נזילות מים בגז יש מספר יתרונות שנותנים לה את היתרונות על שאר השיטות במצבים מסוימים.

1.    אין הפרעה ללקוח – איתור נזילות בגז לא עושה רעש, לא מצריך הריסה והצעדים בו די פשוטים

2.    הזיהוי מהיר ומדויק בצינורות גדולים, שבהם שיטות סטנדרטיות לא תמיד מהימנות

3.    הפתרון האיכותי ביותר לנזילות קטנות שקשה למצוא

4.    מתאים לשימוש בצינורות עמוקים במיוחד

 

איך זה עובד?

הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק לפני תחילת איתור נזילות מים בגז הוא שמאתר הנזילות, מוסמך לשימוש בשיטה זו והוא בעל כל התעודות וההסמכות הנדרשות. ביצוע שיטת איתור זו ללא הידע המקצועי הנדרש בשילוב הכלים המתאימים יכול לגרום לבעיות עתידיות.

עוד לפני שמאתר הנזילות יוציא את בלון הגז, עליו לרוקן את הצנרת ממים. הגז בו משתמשים לאיתור הנזילה הוא גז תערובת לא מסוכן המוחדר על ידי מאתר הנזילות ישירות אל תוך הצנרת בלחץ המתאים למספר פרמטרים: סוג הצנרת, קוטר הצנרת, היקף הדליפה ועוד.

ברגע שהגז יגיע אל נקודת הדליפה, הנקודה הבעייתית, הוא יעלה מעלה ובאמצעות כלי איתור מתאימים נסרוק את הסביבה במטרה למצוא את נקודת יציאת הגז המעידה על נקודת יציאת המים ובקלות ובפשטות מצאנו את מקור הבעיה. כעת ניתן לגשת לתיקונה.

 

באילו נסיבות נצטרך איתור נזילות מים בגז?

איתור נזילות מים בגז היא אומנם שיטה מאוד אפקטיבית אך לא מומלצת לאיתור כל דליפה ודליפה. שימוש בשיטה זו יתבצע אך ורק אם מתקיימות מספר נסיבות, והן:

·      במידה והצנרת שלכם מורכבת ממספר צינורות מסועפים, ישנים ואף חלודים – איתור נזילות מים בגז לא פוגע בצנרת ובסביבה

·      נזילות בשטח פתוח (גינה, פארק וכו’), צנרת תת קרקעית

·      נזילות קטנות בצנרת גדולה – במידה והנזילה היא קטנה במיוחד ולא ניתן להבחין בה, בטח אם הצנרת גדולה, נבחר להשתמש באיתור נזילות מים בגז

 

שאלות נפוצות

מי מבצע את תהליך איתור הנזילה?

איתור נזילות מים בגז חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים אשר מומחים בתחום אחרת הצנרת יכולה להינזק בעת שימוש לא תקין.

 

מהו מחיר השירות?

מחיר איתור נזילה בגז נע בין 1500-2000 ש״ח לא כולל מע״מ,  ואינו כולל את תיקון הנזילה עצמה, או מיפוי הצנרת ו/או מערכת אספקת המים, ולרוב מדובר במחיר של איתור נזילה בודדת בלבד.

 

מהי רמת הדיוק של השיטה?

המערכת יכולה להתמקד במקור הנזילה בדיוק גבוה מאוד ולחסוך זמן רב ועבודה מיותרת.

 

 

לסיכום

לאיתור נזילות בגז יש מספר יתרונות מרכזיים: אין הפרעה ללקוח, זיהוי מהיר, פתרון איכותי לנזילות קטנות, מתאים לנזילה המתרחשת בצינורות הנמצאים עמוק באדמה.

השיטה תתאים כאשר הצינורות מסועפים, הנזילה קטנה מכדי לראותה או כאשר הנזילה מתרחשת בשטח פתוח כמו גינה או פארק.

שיטה זו היא כה מדויקת שהיא מתמקדת במקור הנזילה וחוסכת זמן עבודה רב אך מצד שני היא גם מעט מסובכת ולכן עליה להתבצע אך ורק על ידי מאתר נזילות המוסמך לכך.

שימו לב שבדרך כלל, המחיר הוא לאיתור נזילה בודדת בלבד ולא כולל את תיקונה.

 

זקוקים למאתר נזילות המתמחה באיתור נזילות מים בגז? הגעתם למקום הנכון.

משה שליו, מאתר נזילות מוסמך הדוגל בשיטת אל הרס, ימצא את הנזילה בקלות, אפקטיבית ומיומנות כך שלא תרגישו בכלל שהוא היה שם.

אז קדימה, צרו קשר.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן