איתור נזילות ללא הרס – שיטת האיתור שמשנה את הכל

איתור נזילות ללא הרס – שיטת האיתור שמשנה את הכל

איתור נזילות ללא הרס הינה שיטה ייחודית וחדשנית בה משתמשים מאתרי נזילות במטרה לספק את השירות הטוב ביותר מבלי שום צורך בנזק. השיטה דוגלת בשימוש בכלים מיוחדים וייחודים אך ורק למומחים בשיטה וכל זאת במטרה לאתר את הנזילה בצורה מיטבית.

איך שיטה זו עובדת, מהם הכלים המיוחדים ולמה היא כל כך טובה? קראו וגלו בעצמכם.

 

איתור נזילות ללא הרס – מה זה בכלל

איתור נזילות ללא הרס זהו שם כללי למספר בחינות העוזרות למאתר הנזילות למצוא את הנזילה והתקלה הנמצאת במערכות מים שאינן גלויות לעין כמו למשל צנרת ביוב או צנרות מים אחרות הנמצאות בדרך כלל בתוך הקירות או מתחת לרצפות הבית.

בדיקת אל הרס עוזרת לצמצם ולמקד את הנקודה הבעייתית כך שמידה ויהיה צורך בהריסה כלשהי, היא תהייה קלה וקטנה ככל האפשר ותהייה אך ורק לטובת תיקון הנזילה. איתור נזילות ללא הרס חוסכות הרבה מאוד זמן, כאב ראש ובלגן לא רק למאתר הנזילות אלא גם לכם הלקוחות.

 

איך מבצעים איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות ללא הרס מתחלק למספר שלבים:

1.    איתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית –

המצלמה המיוחדת הזו מציגה מין מפת טמפרטורה בתוך הקירות וכאשר רואים בצג ריכוז גבוהה בנקודה מסוימת, ניתן להסיק די בוודאות שזוהי נקודת הנזילה.

2.    שימוש בגז –

אל תדאגו, זוהי שיטה ידידותית לסביבה ולא מזיקה. החדרת הגז אל תוך הצנרת תציג לנו בסופו של דבר את נקודת היציאה המעידה על הנקודה הבעייתית.

3.    שימוש במצלמת סיב –

זוהי מצלמה מיוחדת אותה ניתן להחדיר דרך החורים הקטנים ביותר והיא מספקת תמונה ברוה יותר של האזור הפנימי. כך, מאתר הנזילות יכול לראות מהי הבעיה ומה בעצם גורם לנזילה.

4.    דוח מצב –

בסיום הבדיקה, מאתר הנזילות מספק ללקוח דוח מצב ובו מפורטים הסיבה לנזילה, הנקודה הבעייתית והצעת הפתרון.

 

מי רשאי לבצע איתור נזילות ללא הרס

התשובה לשאלה זו היא פשוטה – אך ורק מאתר נזילות מוסמך המתמחה בשיטת אל הרס!

העבודה דורשת מיומנות וידע רב בנושא וכל טעות, אפילו הקטנה ביותר יכולה להיות קריטית ואף הרסנית. הכלים שציינו קודם דורשים ניסיון כדי להשתמש בהם בצורה נכונה ולא כל אחד יכול להשתמש בהם כמו שצריך. לכן, אך ורק מאתר נזילות, מומחה בשיטת אל הרס הוא זה הרשאי לבצע איתור נזילות ללא הרס.

זקוקים להמלצה על מומחה לאיתור נזילות ללא הרס?

הכירו את משה שליו, מאתר נזילות מוסמך ובעל ניסיון רב שנים, מומחה בשיטת אל הרס.

משה מחזיק בסט הכלים והמכשירים החדשניים ביותר ובין היתר במצלמה טרמית, מצלמת סיב ובמכלי גז ידידותיים לסביבה וכל זאת במטרה לאתר את הנזילה בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר.

 

לסיכום

איתור נזילות ללא הרס היא בהחלט שיטה חדשנית שהולכת ותוספת תאוצה בעולם האינסטלציה ואט אט הופכת להיות הסטטוס קוו של איתור נזילות.

השיטה דוגלת בצמצום הנזק ההיקפי בכל הקשור לאיתור הזילה ואף לתיקונה במידת האפשר. האיתור מתבצע באמצעות כלים ומכשירים מיוחדים כמו מצלמה טרמית, גז ומצלמת סיב וזאת במטרה לאתר את הנקודה הבעייתית ולקבל תמונה טובה יותר על מקור הבעיה. בסיום הבדיקה, מאתר הנזילות יספק לכם דוח מצב ובו סיכום הבדיקה והצעות לתיקון הנזילה.

אך ורק מאתר נזילות מוסמך כמו משה שליו רשאי לבצע איתור נזילות ללא הרס וזאת בשל הסיבה שיש צורך להיות מומחה בתחום במטרה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובתורה אפקטיבית.

 

סובלים מנזילות מים בבית שלכם? זקוקים לאיתור נזילות ללא הרס?

לחצו כאן ליצירת קשר עם ׳איתור נזילות משה שליו׳ ולקבלת שיחת ייעוץ חינמית.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן