איתור נזילות בחדר מקלחון

איך מבצעים איתור נזילות בחדר מקלחון?

נזילות בחדר מקלחון ובאמבטיה היא בעיה דיי שכיחה שכמעט כל אחד נתקל בה אי פעם בחייו. נזילות יכולות להיות קלות וניתנות לתיקון מהיר, או תקלות חמורות יותר הדורשות עבודות אינסטלציה ואיתור נזילות במקלחון או באמבטיה. על דבר כזה צריך להיות בפוקוס, ויש לבדוק את הנזילות כשמופיעות מההתחלה. ניתן לזהות נזילות בכמה דרכים, בין היתר עקב רטיבות על קירות או הופעת עובש.

מהן הדרכים למנוע נזילות במקלחון?

ראשית, ניתן למנוע נזילות כאלה על ידי תחזוקה נכונה של המקלחון. יש לתחזק מקלחונים לפי הוראות היצרן מרגע התקנתם ובמהלך השימוש בהם. מומלץ להתייעץ עם המוכר בעת הרכישה – להבין את שיטת התחזוקה המומלצת ותדירות התחזוקה. כמו כן, יש להקפיד על ניקיון המקלחת. יש לנקות מקלחון לפחות פעם בשבוע כדי להסיר כתמי אבנית וכן הצטברות עובש ופטריות בתפרים. יש לנקות אותו בעזרת חומר ניקוי המתאים למקלחון זכוכית ולחומרים מהם הוא עשוי. שימוש בחומרים אחרים עלול להזיק למקלחון ומסכן אותו לנזקים. הנזק עשוי להיות פגם, כתם או נזק גדול המחייב החלפה והתקנה של מקלחון חדש.

איך מתקנים נזילה במקלחון?

נזילות במקלחון זקוקות לתיקון מהיר שכן הן עלולות להחמיר את הנזק או לגרום לנזק נוסף לאורך זמן. לרוב מדובר בנזילה בצנרת או באטומי המקלחון. במקרה זה, רצוי לפנות לאיש מקצוע על מנת שיוכל לאתר ולפתור את הבעיה בדרך הטובה ביותר.

ראשית, כדאי לבדוק אם יש לכם אחריות שמכסה את התקלה. לאחר מכן יש לפנות למומחה מוסמך לצורך פתרון בעיות. מומלץ לבחור באדם בעל ניסיון, שיבצע איתור נזילות עם ציוד טכנולוגי מתקדם, וכמובן שיהיה אמין ומקצועי.

ניתן לחפש באתרים השונים של דירוגים ופרסומים, או מהמלצות של מכרים. אין לזלזל בבחירת מאתר הנזילות, כי בעל מקצוע לא מתאים עלול להחמיר את הנזק ובסופו של דבר להוביל לעלויות כספיות גבוהות יותר ומיותרות.

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בחדר מקלחון או בבית צרו אתנו קשר ונפתור לכם את הבעיה בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן