איתור נזילות בחדרי אמבטיה – כיצד זה מתבצע ומי עושה זאת?

איתור נזילות בחדרי אמבטיה

איתור נזילות בחדרי אמבטיה הפך בשנים האחרונות לאחד השירותים המבוקשים ביותר שלי. בכל שנה יותר ויותר אנשים חווים נזילות המתרחשות בחדרי האמבטיה, וסובלים מעובש, ירוקת ואף הצפות לא נעימות.

הנזילות עשויות להופיע בכל מיני דרכים, בין אם קירות רטובים, טפטוף קבוע של מים המגיע מהתקרה, סתימות שמובילות לנזילות וכדומה. בשל כך, החלטתי להרים את הכפפה ולכתוב מאמר מסודר המסביר איך אתם יכולים לאתר את הנזילה באופן עצמאי, מי מבצע את האיתור והטיפול בבעיה וכמובן – כיצד זה מתבצע?

בואו נתחיל 👇

איתור נזילות באופן עצמאי

איתור נזילות בחדרי אמבטיה באופן עצמאי הוא בהחלט אפשרי, גם אם אין לכם את הידע המקצועי הנדרש. כשפי שדיברנו במאמר אחר בבלוג, ישנם מספר מקומות פופולריים במיוחד שבהם תוכלו לאתר נזילות בחדר האמבטיה שלכם.

במקומות הללו הם בדרך כלל בסיס הברז או הצינורות המחוברים אליו, בסיס האסלה והצינורות המחוברים אליה או הטלפון של האמבטיה. כל שעליכם לעשות הוא לחפש את הנזילה, אין שום צורך בידע מקצועי או בכל ידע אחר על הנושא, אלא רק להסתכל ולראות האם אתם רואים מים במקומות שלא אמורים להיות בהם מים.

ישנם מקומות מעט מסובכים יותר והם מהצינורות הנמצאים בתוך הקיר. במידה וזה המצב, בדקו האם אתם רואים סימני מים על הקיר, התקרה או הכל מקום אחר וחפשו אחר הסימן הכי גדול. מצאתם אותו? זהו ככל הנראה מקור הנזילה.

במידה ולא מצאתם את הנזילה, זה בסדר גמור, לא מתאים מוצאים אותה ללא המכשירים המתאימים. זהו בדיוק הזמן המתאים לקרוא למשה שליו כדי שיביא לביטוי את הידע הנרחב שלו בנושא, יאתר בקלות ובמהירות את הבעיה ואת מקורה ויטפל בה בשיטת אל הרס.

 

כיצד מתבצע איתור נזילות בחדרי אמבטיה

איתור נזילות בחדרי אמבטיה מתבצע באמצעות המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר שיש ובדרך כלל בעזרת שימוש במצלמה טרמית. מצלמה טרמית מאפשרת לבעל המקצוע לאתר בקלות ובפשטות את מקור הנזילה. המצלמה מציגה רמות טמפרטורה שונות בכל שטח מצולם. כל חפץ באשר הוא הינו בעל טמפרטורה שונה ובאזור עם הכי הרבה רטיבות, יהיה שינוי דרסטי ונראה לעין בטמפרטורות כך שבמספר תזוזות של המצלמה ניתן לאתר במדויק את מקום הפגע.

לאחר איתור מקום הפגע, אנשי המקצוע של משה שליו יתקנו את הנזילה ללא הרס סתמי (אלא במידת הצורך), וללא השארת צלקת אצל הלקוח.

איתור נזילות בחדרי אמבטיה

מה הלאה?

לאחר איתור הנזילה ומקורה, הגיע זמן הטיפול בה. הטיפול נעשה בשיטת אל הרס, שיטה בה משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו רובוטים, מצלמות מיוחדות וכדומה במטרה להגיע אל מקור הבעיה ולטפל בה מבלי לשבור, לנפץ ולהרוס שום קרמיקה או כל חלק אחר בחדר האמבטיה שלכם, שלא לצורך.

אך ורק אם אין שום ברירה אחרת וההרס נדרש לטיפול הבעיה וזאת כיוון שיש צורך בטיפול ידני, כירורגי ומיוחד, יתבצע הרס ממוקד ומינימלי ככל האפשר.

איתור נזילות בחדרי אמבטיה יבוצע על ידכם באופן הראשוני ורק על ידי בעל מקצוע מנוסה באופן מקצועי בשלב השני. שלב איתור מקור הבעיה והתיקון יבוצע כאמור אך ורק על ידי משה שליו שהוא בעל מקצוע מומחה לאיתור נזילות בחדרי אמבטיה.

 

נזילות ברחבי הבית לא חייבות להרוס לכם את היום. נכון, זה לא נעים ומן הסתם הייתם מעדיפים לא לחפש את האתר שלי בגוגל, אבל לפעמים החיים מפילים עלינו מכשולים ואני כאן כדי לעזור לכם לצלוח אותם.

אני משה שליו, מומחה לאיתור נזילות בשיטת אל הרס באמצעות טכנולוגיות מיוחדות. אם יש לכם נזילה בבית – אני האיש שיסדר לכם אותה.

 

5/5 - (1 vote)

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן