3 עובדות שחשוב לדעת על איתור נזילות בדירה שכורה!

נזילות בדירה שכורה – 3 עובדות שחשוב לדעת:

נזילות בדירה שכורה יכולות להיות כאב ראש אדיר, גם לשוכרים הסובלים מהבעיה וגם לשוכר שצריך לשבור את הראש כדי למצוא פתרון, למצוא בעל מקצוע מתאים שיספק פתרון לבעיה וכל זאת צריך להיות בתיאום כדי שיהיה מישהו בדירה שילווה את בעל המקצוע.

למרות זאת, נזילות מים עלולות להיות בעיה רצינית ולמרות כל הבלאגן שהן יוצרות, חשוב מאוד לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. בתור בעלי הבית, לעיתים לשוכרים לא באמת אכפת כל עוד הכל עובד כמו שצריך, אך אם הנזק הסופי יהיה גדול (וזה מאוד יכול להיות), אתם אלו שבסופו של דבר תסבלו מכך.

גם הצד השני לא חסין – ישנם בעלי בתים שברגע שמשכירים את הדירה, לא מעניין אותם מה קורה בה כל עוד צ’ק השכירות החודשי עובר חלק.

כדי להגן על שני הצדדים, גלו 3 עובדות שכדאי לדעת בכל הקשור לנזילות בדירה שכורה.

 

הביטוח שלכם עשוי שלא לכסות את הנזקים

ביטוח דירה הוא חשוב מאוד, במיוחד אם אתם בעלי הדירה כי אף פעם אי אפשר לדעת מה השוכרים שלכם באמת עושים שם. לכן, כדי שאתם תהיו בראש שקט ותדעו שיש כיסוי לכל בעיה שלא תבוא, עליכם לבטח את הדירה שלכם.

למרות זאת, חברות הביטוח לעיתים מנסות למשוך את ידיהן מכל מיני נושאים ואחד מהם יכול בהחלט להיות בעיות מים כאלו ואחרות. לכן, כשאתם מבטחים את הדירה שלכם, וודאו שהביטוח אכן מכסה את בעיות ונזקים העלולים להיגרם בשל נזילות מים.

זה מאוד יכול להיות שהכיסוי על נזקים אלו נחשב בביטוח כתוספות והחברות יגבו מכם תשלום נפרד נוסף. לכן, עליכם לחשוב האם אתם רוצים לחסוך כמה שקלים ולקחת את הסיכון שאולי תוציאו סכום גבוה הרבה יותר במידה ואכן יהיו נזילות בדירה שכורה שבבעלותכם או שעדיף לכם כן לשלם את התוספות ולדעת שכל הדירה מכוסה על ידי הביטוח.

 

שימוש בשירותים יכול להיות יקר מאוד

אסלת השירותים היא אחת המקורות השכיחים ביותר לנזילות בדירה שכורה, בין אם בשל סתימה בצינורות או בשל פתח קטן המאפשר למים לברוח החוצה.

מה שהרבה מאוד שוכרים לא יודעים הוא שנזילות בדירה שכורה שמקורן באסלה יכולות להיות יקרות מאוד מבחינה כספית. מחקרים הראו שדליפה איטית של המים מבזבזת בערך 113 ליטרים של מים בכל יום. דליפה בינונית מבזבזת כמעט 1000 ליטר בכל יום ודליפה גדולה בסביבות 15 אלף ליטרים בכל יום!! תחשבו על כמה מים וכסף מתבזבזים לא רק מהכינרת אלא גם מהכיס שלכם.

לכן, במידה ויש לכם נזילות מהאסלה, עליכם לטפל בהן במהירות וביעילות האפשרית וזה יכול להתבצע רק על ידי בעל מקצוע מנוסה כמו משה שליו המתמחה באיתור נזילות.

 

לעיתים השוכרים כלל לא מדווחים על נזילות

כן, אולי תופתעו לשמוע, בין אם אתם בעלי דירות ובין אם אתם שוכרים דירה, אך יש אנשים שכל עוד הכל עובד, מבחינתם הכל בסדר. זאת אומרת, שגם אם קיימת נזילה, אך היא לא גרמה לנזק או בעיה שמפריעה לשטף היום שלהם, הנזילה לא תדווח לבעל הדירה.

זה עשוי להיות מאוד מסוכן, גם בגלל שהנזק גדל אט אט ועלול להופיע ברגע אחד וגם בשל הסיבה שככל שהזמן יעבור ללא כל טיפול בבעיה, היא כאמור גדלה וגדלה ועלולה להגיע לממדים שיצריכו מכם, בעלי הדירות, תשלום גדול ורציני לטיפול בה ואף הוצאת הדיירים כדי שיהיה אפשר לטפל בבעיה.

לכן, אם אתם בעלי דירות, הדגישו לשוכרים שלכם שעליהם לדווח על כל בעיה, גם הכי קטנה, בשנייה שהם מאתרים אותה. הכניסו גם סעיפים כאלו ואחרים לחוזה השכירות.

 

משה שליו – איתור נזילות בדירה שכורה

נזילות בדירה שכורה יכולות להיות בעייתיות מאוד, להוביל לנזקים חמורים ולהוצאת כסף מיותרת. לכן, אם אתם מזהים נזילת מים כזו או אחרת בדירה שלכם, הגיע הזמן לקרוא למשה שליו.

משה שליו מתמחה באיתור נזילות על כל סוגיו בשיטת אל הרס שחוסכת ללקוח המון בלגן וכסף. עם כלים טכנולוגיים מיוחדים ושיטות ייחודיות, משה שליו יאתר את הבעיה, יהגה פתרון מתאים ויעיל ויטפל בבעיה במהירות, יעילות ומקצועיות.

יש לכם נזילה בדירה? צרו קשר עם משה שליו עוד היום!

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן