איתור נזילות בבניין – מה לעשות וכיצד מאתרים?

איתור נזילות בבניין – מה לעשות וכיצד מאתרים

איתור נזילות בבניין יכול לעזור לכם למנוע נזק רציני מאוד לתשתיות הבניין שלכם ולכן חשוב מאוד לשים לב לסימנים המקדימים המעידים על הופעתה של הנזילה. שמירה על הבניין שלכם היא שמירה על הבית שלכם ולכן רצוי להתייחס לבניין כאילו הוא שייך לכם אישית, כי הבית שלכם בעצם נמצא בו.

ישנן מספר סיבות להופעת נזילות מים בבניין כמו למשל מערכת כיבוי אש וספרינקלרים, קווי המים או הדוודים הנמצאים על גג הבניין. לא משנה מהי הסיבה, עליכם להגן על הבניין שלכם ולהזמין מומחה לאיתור נזילות בבניין כדי שיתקן את הבעיה.

אך לפני כן, ישנם מספר דברים שעליכם לדעת.

זיהוי מוקדם עוזר להימנע מסכנות

ללא האמצעים המתאימים, איתור נזילות בבניין עשוי להיות קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי במקרים מסוימים, אך בכל זאת עליכם לפקוח עין כיוון שאיתור הנזילה, בכל שלב שהוא, עשוי לעזור לכם למנוע אסון גדול הרבה יותר.

לא משנה מהיכן מגיעה הנזילה, מאחד המקורות אותם הזכרנו קודם (מערכת כיבוי אש, דוודים) או ממקור הנמצא מחוץ לבניין שלכם, כמו מערכת ההשקיה של הגינה השכונתית, הימצאות של מים בבניין שלכם עלולה להוביל להיחלשות הדרגתית של תשתיות ובסיס הבניין לרמה כזו שהוא עלול לקרוס בשלב מסוים.

חפירה היא לא הפתרון

כשמגלים נזילה בבניין, לעיתים האינסטינקט הראשוני הוא לקחת כלים ולהתחיל לחפור במטרה להגיע אל מקור הנזילה. מתחילים לחפור בגינה, מתחילים לחפור בקירות ולעיתים אף מפרקים את הבלטות. חבל על המאמץ שלכם – ברוב הפעמים, מקור הנזילה בכלל לא נמצא היכן שהבחנתם בה ומאוד יכול להיות שאתם חופרים במקומות הלא נכונים וחבל שתישארו עם בורות בגינה ובלי בלטות בלובי הבניין.

ברגע שהבחנתם באחד הסימנים המרמזים על הימצאותה של נזילה, עליכם לקרוא באופן מיידי לבעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות בבניין. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד – בעל המקצוע מבצע איתור נזילות למחייתו, מה שאומר שיש לו את הכלים המתאימים לכך.

בעלי מקצוע כמו משה שליו, משתמשים בכלים ייחודיים לאיתור נזילות בבניין, כלים כמו מצלמה טרמית שבאמצעותה, ניתן למצוא בכמה דקות בודדות את מקור הנזילה ואת את עוצמתה.

משה שליו יאתר את הנזילה ויטפל בבעיה במקצועיות ובאחריות ובשיטת אל הרס – שיטה שבה משתמשים בכלים מיוחדים מבלי לשבור שום דבר שלא לצורך. כך, חוסכים עבודה פיזית, כאב ראש, הרס ובלגן ללקוחות.

דרכים לאיתור נזילות בבניין

נזילות מהגג – נזילות מהגג הן בהחלט קשות יותר לאיתור מהסיבה הפשוטה שאתם לא נמצאים בגג באופן קבוע ולכן לא רואים מה קורה שם. נזילות מהגג בדרך כלל נובעות מאחד הדוודים ועלולות להיות הרות אסון בסופו של יום. כדי לאתר נזילות הגג, אנו נרים רחפן המצויד במצלמה איכותית ונחפש היטב את מקור הנזילה.
נזילות בצנרת – נזילות בצנרת הן קלות יותר לאיתור בעין אנושית, ללא צורך במכשור מיוחד. הסימנים הם רטיבות בתקרה או בקירות, עובש, ריח רע וכמובן – שלוליות מים.
למרות זאת, לעיתים לא נוכל לראות את הנזילה ולכן אם אתם חושדים שקיימת נזילה, הנה מה שעליכם לעשות: סגרו היטב את כל הברזים וכל מכשירי המים בבניין (אסלות, ברזים, דוודים וכו’). לאחר שעשיתם זאת, בדקו האם שעון המים ממשיך לרוץ. אם כן – קיימת נזילה, אם לא – אין נזילה ואפשר להמשיך בשגרת החיים.

במידה וקיימת נזילה, עליכם לקרוא במהירות האפשרית למומחה לאיתור נזילות בבניין והוא יגיע עם המכשירים המיוחדים שיעזרו לו לאתר את הנזילה בקלות, במהירות וללא צורך בהרס מיותר.

נזילה היא אף פעם לא דבר מהנה ולכן כדאי לעצור אותה מהר ככל האפשר.

יש לכם נזילה בבניין? צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע לתקן את הנזילה במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן