איתור נזילה בדירה – סימנים ומקומות פופולריים להופעת נזילה

סימנים ומקומות פופולריים להופעת נזילה

איתור נזילה בדירה הוא בכלל לא סיפור כזה גדול כמו שהרבה מאוד אנשים חושבים. איתור נזילה בדירה יכול להתבצע בקלות על ידי כל אדם וזאת אם הוא מודע לסימנים ומכיר את המקומות הפופולריים ביותר להופעת הנזילה.

הבעיה באיתור נזילות היא לא האיתור עצמו אלא מציאת מקור הנזילה והתיקון שלה. את הדברים המסובכים, יש להשאיר למומחה לאיתור נזילות שהוא בעל מקצוע מנוסה, אך אין ספק שעליכם להכיר את הדרכים לאיתור ראשוני של הבעיה במטרה למנוע נזק גדול יותר שיעלה לכם כסף רב.

בואו נצלול פנימה ונכיר את הסימנים והמקומות הפופולריים להופעת נזילה בדירה.

אינדיקציות אופייניות לנזילת מים בדירה

עלויות מים גדולות משמעותית

דליפה גדולה יותר יכולה להגדיל את חשבון המים שלכם בסכום כסף לא קטן בכלל. מים חמים בהחלט יצטברו מהר יותר ממים קרים, אז אם העלויות יקפוץ תוך פרק זמן קצר יחסית, בהחלט כדאי לעשות סיבוב לאיתור נזילה בדירה.

כתמי מים

אם צנרת מאחורי קיר או מעל התקרה דולפת, הדליפה תגרום להיווצרות של כתמי מים או שהצבע יתחיל לבעבע. לכן, אם אתם מבחינים בכתמי מים על הקירות או על התקרה, כנראה יש דליפה באחת הצנרות ויש צורך בבעל מקצוע לאיתור נזילה בדירה.

בדיקת שעון המים של הדירה

חלק משעוני המים החדישים יותר מאובזרים בגלאי נזילות, אך רוב השעונים אינם חכמים כל כך. לכן, אם אתם נמצאים במסע לאיתור נזילה בדירה כי שמתם לב לסימנים נוספים ורוצים להיות בטוחים – בדקו את שעון המים.

סגרו את כל הברזים וכל “ספקי” המים אחרים בבית ואם השעון ממשיך לרוץ – יש לכם נזילה בדירה.

מקומות פופולריים לדליפות מים בדירה

שירותים

המקום הראשון בו עליכם לחפש את הנזילה הוא בתחתית האסלה. הסתכלו סביב בסיס האסלה, ליד ומתחת לצינורות המחוברים אליה ונסו להקשיב לזרימת המים.

מתחת לכיור

נזילה יכולה להופיע בכל כיורי הבית – בכיור המטבח, בכיור בחדר האמבטיה, בכיור בחדר השירותים ובכל מקום שיש לכם כיור.

כדי לבצע איתור נזילות בדירה, עליכם לבחון היטב את האזור של הכיור – סביב הברז, בארונות שמתחתיו ואף לפתוח אותו ולבדוק האם המים בורחים בנקודה כלשהי.

ברזים

הברזים הם נקודות מאוד פופולריות לאיתור נזילה בדירה והם גם הקלים ביותר. כשישנה נזילה מהברז, היא ככל הנראה תהייה נראית לעין וניתן יהיה להבחין בה באופן מיידי בכך שהברז יטפטף גם כשהוא סגור.

מסביב למכשירי חשמל בבית

מדיחי כלים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ושאר מכשירי חשמל המשתמשים במים בצורה כזו או אחרת עלולים להיות מקום שבו תמצא נזילה. כדי לאתר את הנזילה מהמכשיר החשמלי, קודם כל נתקו אותו מהחשמל. לא רק שהנזילה מפריעה כשהיא מהווה בעיה בודדת, השילוב שלה עם חשמל הוא מסוכן ביותר.

שנית, בדקו את תחתית המכשיר החשמלי, בדרך כלל שם תימצא הנזילה. במידה ולא איתרתם את הנזילה בתחתית המכשיר, בצעו סריקה מקיפה עד שתמצאו את הנזילה.

איתור נזילה בדירה – משה שליו

אני משה שליו, מומחה לאיתור נזילות בעל ניסיון רב שנים. אני דוגל בשיטת אל הרס – שיטה ידידותית ללקוח שבה אני מאתר את הנזילה באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר שיודעים לאתר את מקור הנזילה בסריקה של מספר דקות בודדות.

לאחר איתור מקור הנזילה, אני משתמש במצלמה מיוחדת ומתאימה כדי לבחון את גודל הבעיה ואת אופן הטיפול הנכון בה. לאחר שלב זה, אתחיל לטפל בבעיה בצורה מקצועית ואפקטיבית.

עבודתי מתבצעת בשיטת אל הרס, כך שאין שימוש בהרס מיותר של שום חלק בבית. ההרס מתבצע אך ורק אם הוא הכרחי ביותר לטיפול הבעיה.

 

חווים נזילה בדירה? התקשרו אליי עוד היום ואגיע לטפל בבעיה במקצועיות וביעילות.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן