איך פותחים סתימה תוך 30 שניות?

אם נמאס לכם להתמודד עם ביוב סתום, הפוסט הזה באתר שלנו הוא בשבילכם.

תוך 30 שניות בלבד, אתה יכול לפתוח את סתימת הניקוז באמצעות טריק פשוט שכל יכול לעשות. המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך זה עובד וכיצד למנוע סתימות עתידיות.

הטריק של 30 שניות לפתיחת סתימת הביוב שלך

1. איך זה עובד

הטריק של 30 שניות לפתיחת סתימות הניקוז שלך הוא דרך פשוטה אך יעילה וכל מה שאתה צריך זה פומפה וקצת נפש חזקה.

2. למה זה עובד

שיטה זו עובדת כי הפומפה יוצרת שאיבה שמפרקת את הסתימה ומאפשרת למים לזרום דרכם. המפתח הוא לוודא שהפומפה אוטמת היטב סביב הניקוז כך שכל היניקה מכוונת אל הסתימה.

3. מה אתה צריך

כל מה שאתה צריך בשביל הטריק הזה הוא פומפה וקצת מים. ייתכן שתרצה גם דלי בהישג יד כדי לתפוס כל מים שנשפכים כאשר אתה ״צולל״ עם הפומפה.

מהם השלבים לפתיחת הסתימה?

שלב 1.

אם יש לך ניקוז שיורד באופן איטי, יש לך טריק פשוט יכול לעזור לנקות אותו תוך 30 שניות בלבד. כל מה שאתה צריך זה פומפה ולמלא את הצנרת עם מים.

שלב 2.

מקם את הפומפה מעל פתח הניקוז וודא שיש מספיק מים במיכל כדי לכסות את כוס הגומי. לחץ כלפי מטה על הפומפה כדי ליצור אטימה, ואז מלא את המים לניקוז. היזהר לא להתיז את עצמך.

שלב 3.

|״פמפם״ את הפומפה במקום 30 שניות לפחות, אתה משחרר אותה במהירות כלפי מעלה. אתה אמור לשמוע את הסתימה נעקרת בזמן שאתה עושה זאת (כמעין ״גרפס״…). הסר מעט מים קרים דרך הניקוז כדי לנקות את כל הפסולת ובדוק את הניקוז שלך על ידי הזרמת מעט מים דרכם לפני השימוש בהם שוב.

מה גורם לחסימות ולסתימות בצנרת?

סתימות נגרמות לרוב בעקבות הצטברות של שיער, שומן וסבון. עם הזמן הדברים האלה יכולים להצטבר וליצור מסה מוצקה הלוכדת מים ומונעת מהם לזרום לביוב. דברים נוספים יכולים לגרום לחסימות הם חפצים קטנים כמו פקקי משחת שיניים, היגיינה נשית, מגבונים או צמר גפן. כשהדברים האלה נתפסים לביוב, הם יכולים לתפוס דברים אחרים וליצור סתימה.

כיצד למנוע סתימות?

יש כמה דברים שיכולים לעשות כדי למנוע מהניקוז שלך להיסתם מלכתחילה. ראשית, אם יש לך שיער ארוך, הקפד לקשור אותו או להרחיק אותו מהניקוז שלך בזמן מקלחת. שנית, אל תשפוך חומרים סמיכים (כגון גריז) או שמן לביוב – השלך אותו לפח במקום. שלישית, השקיעו בכיסוי ניקוז באיכות טובה כדי לתפוס שיער ופסולת לפני שיש לו סיכוי לרדת לטמיון בתוך הביוב שלך. לבסוף, היזהרו במה ששוטפים – שוטפים רק נייר טואלט ופסולת אנושית באסלה; כל השאר צריך ללכת לפח.

מתי כדאי לקרוא לאינסטלטור?

אם אתם מוצאים את עצמכם עם ניקוז סתום שפשוט לא זז, זה הזמן לקרוא לאינסטלטור. לאינסטלטורים יש כלים מיוחדים שהם יכולים להשתמש בהם כדי לפנות אפילו את הבעיות הקשות ביותר ובקלות. הם גם יכולים לעזור לך לזהות מה גרם לסתימת הביוב שלך מלכתחילה.

במצבים בהם יש סתימה קשה ניתן אפילו להכניס מצלמת ביוב, לבצע צילום קווי ביוב ולראות מה קורה בתוך הצינור…

ובמקרים בהם חדרו עצמים ויש לרסקם ישנם מכשירי פתיחת סתימה בטכנולוגיה מתקדמת שמבצעים פתיחת סתימות קשות אשר יכול לרסק אפילו בטון וברזל!

 

לסיכום: עצות לפתיחת סתימות ביוב

1. השתמש במים רותחים

מים רותחים הם דרך פשוטה ויעילה לפתיחת סתימות הניקוז. החום יעזור להמיס כל שומן או סבון שעלולים לגרום לסתימה, והלחץ שנגרם יכול לעזור לפרק את כל הגושים של שיער או פסולת אחרת.

2. השתמשו בפומפה

אם מים רותחים עושים את העבודה, אז תוכלו לדלג על שלב זה. אם לא, הקפידו לכסות את כל הניקוז במים עם הפומפה וכך שתיצור אטימה. לאחר מכן, דחוף ומשוך את הפומפה למעלה ולמטה במרץ עד שתרגיש שהסתימה מתחילה להתרופף. לאחר שהסתימה משוחררת, שטפו את הניקוז במים חמים כדי לנקות אותו לחלוטין.

3. השתמש בספירלה שרברב

אם אתה עדיין לא מצליח להיפטר מהסתימה, תוכל לנסות להשתמש בספירלה שרברב. זו חתיכת מתכת ארוכה וגמישה אשר יכולה להגיע לתוך הניקוז כדי לנקות סתימות. הכנס את הנחש לניקוז וסובב אותו עם כיוון השעון שלך דוחף אותו יותר למטה. המשיכו להסתובב ולדחוף עד שתרגישו התנגדות, מה שמעיד על כך שהגעתם לסתימה. לאחר מכן, פשוט משוך את הנחש בחזרה מהניקוז כדי להוציא את החסימה.

סיכום

הטריק של 30 שניות לפתיחת סתימות הביוב שלך הוא דרך קלה ויעילה לפתוח סתימה מלבד להתקשר לאינסטלטור. שיטה זו פועלת על ידי שימוש במים חמים כדי לפתוח את הסתימה. אתה יכול למנוע סתימות אולי על ידי הקפדה על מה שיורד לביוב שלך וניקוי קבוע שלהם. אם יש לך סתימה, אל תהסס להתקשר לאיתור נזילות משה שליו, ברשותנו צילום קווי ביוב ופתיחת סתימות בטכנולוגיה מתקדמת. חייגו עכשיו או לחצו כאן השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן