3 סוגי כלים שכל מאתר נזילות חייב שיהיו ברשותו!

איתור נזילות ביוב – 3 סוגי כלים שכל מאתר נזילות חייב שיהיו ברשותו

איתור נזילות ביוב מצריך ידע מקצועי מוקדם ומתבצע על ידי בעל מקצוע מומחה שכבר איתר נזילת ביוב או שתיים במהלך חייו המקצועיים.

נזילות ביוב הן שכיחות מאוד ובדרך כלל מהוות את מקור הבעיה ויש לטפל בהן במהירות וביעילות האפשרית כדי למנוע נזק עתידי גדול יותר לבית או לגינה, כדי למנוע ריחות רעים וגם כדי למנוע מפגעים בריאותיים כמו עובש וירקת בקירות או רצפת הבית שלכם.

איתור נזילות ביוב לא יכול להתבצע סתם כך וישנו מכשור מתקדם מיוחד וייעודי שכל בעל מאתר נזילות חייב שיהיה ברשותו בכל עת. הנה 3 סוגי כלים מיוחדים שכאלו.

 

מכשירים סורקים

מטרתם של מכשירים סורקים הוא לבחון לרגע את הבעיה ואת חומרתה. מכשירים כאלו מגלים בעצם מהו גורם הנזילה או הסתימה.

מכשיר סורק מרכזי באיתור נזילות ביוב היא מצלמת סיבים אופטיים גמישה ועמידה למים שבעזרתה מבצעים צילום קווי ביוב.

המצלמה בוחנת ובודקת מהו מקור הבעיה – האם חדרו שורשים לצנרת הביוב או שאולי ישנה בעיה של עייפות החומר?

את כל אלו בוחנים המכשירים הסורקים.

 

כלים מאתרים

כלים סורקים וכלים מאתרים הם יחסית דומים כי שניהם מוצאים את הבעיה, אך כלים מאתרים גם יכולים להוביל למציאת פתרון. אחד הכלים המאתרים הפופולריים והחשובים ביותר בעולם איתור נזילות ביוב כיום הוא מצלמה טרמית.

מצלמה תרמית יכולה לאתר את מקורות הדליפה ואת עוצמתן בקלות, בפשטות וביעילות. מצלמות תרמיות למעשה משתמשות באור אינפרא אדום ומזהות את החום והקרינה הנוצרים מדליפות, אשר יכולות להתגלות רק בציוד רגיש מתאים וכאן.

המכשיר מאבחן ומחלק את הטמפרטורה לפי צבעים שונים. מסתבר שהמקומות החמים ביותר מקבלים צבע מסוים, בעוד שהמקומות הקרים ביותר מקבלים צבע אחר לגמרי. מפה צבעונית בצד התמונה מציגה לאנשי מקצוע את המיקום המדויק של רטיבות ולחות בקיר או ברצפה.

כעת כל שנותר הוא להיכנס ולתקן את הנזק המאובחן בדרך חדשנית נוספת. לעיתים כניסות דורשות פגיעה אינטנסיבית בקירות או ברצפות, ובמקרים רבים ניתן לתקן אותן ללא נזק! כמובן שהכל תלוי בסכנות שהתגלו ובמיקום הנזילות והרטיבות.

 

כלים מתקנים

חלק מהכלים המאתרים, יכולים גם להיות הכלים המתקנים. כך למשל המצב עם המצלמות הרובוטיות שלנו.

אחת המצלמות בהן משתמשים המון נראית ממש כמו נחש עם חוליות. המצלמה סורקת את הצינור ב360 מעלות, כך שאין שום סיכוי שמשהו ייעלם מעיניה הבוחנות של המצלמה.

ישנם עוד המון סוגים שונים ומגוונים של רובוטים נוספים שיודעים לאתר נזילות ולתקנן בשיטת אל הרס. מה שבעצם קורה הוא שהרובוט מבצע את התיקון ממש מתוך צינור הביוב, גם אם הוא נמצא עמוק בתוך האדמה.

תפעולם של הרובוטים מתבצע בשלט רחוק על ידי איש מקצוע מנוסה המחזיק במערכת ממחושבת השולטת על הרובוט. רובוט שכזה בידיים לא מקצועיות עלול להחמיר את הבעיה עוד יותר. לכן, שימו לב את מי את שוכרים לאיתור נזילות ביוב.

 

 

מהי שיטת אל הרס

שיטת אל הרס, שהיא השיטה בה אנו מתמחים, דוגלת בתיקון ובפתרון הבעיה ללא הרס כלל או עם הרס מינימלי ככל האפשר. בעבר, כדי לתקן נזילה, היה צורך בשבירה של קירות ורצפות וזאת לעיתים רק כדי לאתר את הנזילה. כיום, בשל המכשור המתקדם והמיוחד, כמעט ואין צורך בשבירה כלל אלא במקרי קיצון.

המכשור המתקדם שקיים היום מאפשר לנו, בעלי המקצוע, לעשות את עבודתנו ביעילות ובמקצועיות מבלי לגרום לכאבי ראש ובלגן מיותרים ללקוח. אנו מגיעים, מאתרים במהירות את מקור הבעיה, מגבשים פתרון יעיל ואפקטיבי, מוציאים אותו לפועל, מסדרים את הבלגן המועט שכן עשינו והולכים לדרכנו עם חיוך על הפנים כשאנו יודעים שיצאנו מעוד לקוח מרוצה.

 

יש לכם נזילה בביוב? זקוקים לבעל מקצוע מנוסה?

צרו איתנו קשר עוד היום ותיהנו משירות איכותי, מהיר ויעיל לאיתור נזילות ביוב.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן