כיצד להגן על המרתף מנזילות מים?

– המדריך הקצר למרתף יבש

כיצד להגן על המרתף מנזילות מים היא שאלה חשובה מאוד שכל בעל בית פרטי מחויב לשאול עצמו. בשל הימצאותו מתחת לפני הקרקע, המרתף שלכם עשוי להיות חשוף להצפות ולנזילות לא רצויות שאותם יש לעצור ולמנוע במהירות האפשרית.

ישראל היא אומנם לא מדינה ברוכת גשמים לצערנו הרב, אך כשיש גשם, הוא לא מרחם על אף אחד. גם לא על המרתפים שלכם. לכן, רצוי מאוד שתדעו כיצד להגן על המרתף מנזילות מים ולוודא שתוכלו לבלות בו בנעימים בכל ימות השנה.

הפעולות שעליכם לנקוט לא מצריכות הוצאה כספית גדולה, לא מצריכות עבודה פיזית קשה מדי וגם לא מצריכה מציאת פתרונות יצירתיים. הנה 5 דרכים לשמור על המרתף שלכם יבש לאורך זמן.

 

ניקוי מרזבים

המרזבים הם נתיבי התחבורה הלוקחים את המים שירדו על הגג שלכם היישר אל הגינה או אל הרחוב והם חלק מרכזי ממערכת ניקוז המים הביתית שלכם. לעיתים רבות, בשל הרוחות והגשמים, המרזבים הופכים סתומים מהעלים ושאר הפסולת המגיעה אליהם ובשל כך, הם לא יכולים לבצע את עבודתם נאמנה.

כשהמרזבים סתומים, המים מחפשים דרך אחרת להגיע אל יעדם והם מוצאים אותה בקירות שלכם ויורדים אט אט אל המרתף שלכם. לכן, כדי למנוע תופעה זו, וודאו שהמרזבים שלכם פנויים לשינוע המים בצורה שאינה מפריעה לכם ואינה מכניסה את המים אל פנים הבית.

 

איטום פנימי

עבור מרתפים שיש בהם דליפות קטנות, איטום פנימי יכול להיות שיטה יעילה מהירה וקלה למניעת מים. עם זאת, יש לציין ששיטת האיטום היעילה ביותר היא איטום מבחוץ.

איטום פנימי בהחלט יכול לעזור לדליפות ולתת תשובה איכותית לשאלה כיצד להגן על המרתף מנזילות מים.

 

סגירת סדקים וחורים במרתף

סדקים וחורים בקירות המרתף יכולים להיות נתיב לזרימת המים אל המרתף שלכם וכדי למנוע זאת יש לסגור את אותם סדקים וחורים באופן מיידי.

השתמשו בחומר המתאים לסגירת החורים והסדקים והקפידו על עבודה טובה ויסודית במטרה לא לחוות נזילות מים עתידיות במרתף שלכם.

 

הסתכלות

אנו נודה שזוהי אולי הדרך מובנת מאליה אך אין לכם מושג כמה היא חשובה.

איתור נזילות יכול להתבצע בצורה שטחית במבט בלבד ועשוי בהחלט למנוע בעיה גדולה עוד יותר. הסתכלו על כל פינה ופינה במרתף – החל מהתקרה, דרך הקירות ועד הרצפות. שימו לב לצבע מתקלף, לנקודות רופפות בקיר או ברצפה והזמינו אותנו לבדיקה.

חפשו גם אחר סימנים של עובש בקירות ובתקרה. במידה ותמצאו, זוהי אינדיקציה שישנה זליגת מים ממקום מסוים שמגיעה אל המרתף שלכם.

 

משאבת מים

משאבת מים מהווה תשובה נוספת לשאלה כיצד להגן על המרתף מנזילות מים והיא אופציה מעולה שתעשה עבודה נהדרת ותוודא שהמרתף שלכם יישאר יבש ונעים.

משאבת המים תשאב את מי הגשמים אליה ותאגור אותם בצורה כזו שתמנע את הגעתם אל פנים הבית ואל המרתף שלכם.

 

 

כיצד להגן על המרתף מנזילות מים היא שאלה שאתם חייבים לדעת את התשובה עליה כדי שתוכלו ליהנות מהמרתף הביתי שלכם לאורך זמן רב. בצעו בדיקות הסתכלות, סגרו סדקים וחורים בקירות, נקו את המרזבים לזרימת מים טובה יותר, בצעו איטום פנימי והתקינו משאבת מים איכותית בביתכם.

אם בכל זאת גיליתם נזילות במרתף שלכם או בכל מקום אחר ברחבי הבית, צרו איתנו קשר במהרה ואנו נבוא ונטפל בבעיה במקצועיות ועם המכשור המתקדם ביותר בשוק.

אנו מטפלים בבעיות מים בלי הרס מיותר ובאמצעות מצלמה טרמית המזהה את מקור הנזילה ואת עוצמתה כך שהבעיה תטופל במהירות, ביעילות ובאופן נוח ללקוח.

למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו!

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן