איתור נזילות בגג – כיצד למצוא נזילות בעצמכם?

איתור נזילות בגג זה סיוט עבור בעלי דירות, לא משנה אם אתם גרים בבית קרקע פרטי או בדירה בבניין מגורים. המים, הלחות בתקרה ובקירות, העובש המצטבר והסכנה שהמים יגיעו אל חוטי חשמל – כל אלו גורמים ללחץ ולחשש אצל הסובלים מהבעיה.

לכן, חשוב עד מאוד לאתר את הנזילה במהירות האפשרית כדי לגדוע אותה באיבה ולמנוע נזק גדול יותר לבית שלכם. במאמר הבא, נציג שתי דרכים שאמצעותן תוכלו לדעת האם יש לכם נזילה בגג וגם נסביר כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם באיתור נזילות בגג שלכם.

אז קדימה, בואו נתחיל.

 

שיטות עצמיות לאיתור נזילות בגג

שיטה ראשונה

אם יש לכם נזילה בגג, ככל הנראה זיהיתם אותה בשל הופעת כתמי מים על בתקרת הבית שלכם ועכשיו עליכם למצוא אותה. השיטה הבאה שנציג בפניכם אולי קצת תשמע מוזר ולא קונבנציונלית אך היא עובדת, בוודאות.

כל שעליכם לעשות הוא לעלות לגג הבית שלכם ולשפוך שם מים, והרבה, אפילו לפתוח צינור מים אם יש אפשרות, ולראות לאן המים הולכים ובאיזו נקודה הם חודרים את הגג לכיוון פנים הבית. כך, תוכלו לגלות את נקודת הנזילה וגם את מקורה.

במידה והמים לא חודרים פנימה, והכל נראה לכם כשורה וכמו שצריך להיות, אל תתבאסו, גם לזה יש משמעות אדירה בנוגע לנזילה. במצב כזה, ניתן להסיק שהנזילה מגיעה ממקור פנימי יותר – כלל הנראה צינור ביוב או צינור הולכת מים כשלהו.

במצב כזה, עליכם ליצור קשר עם משה שליו, מאתר נזילות מקצועי שיגיע ויספר לכם פתרון מקצועי ואפקטיבי בשיטת אל הרס.

 

שיטה שנייה

שיטה זו מתאימה לאיתור נזילות בכל רחבי הבית ולא רק באיתור נזילות בגג. אם אתם לא בטוחים אם יש לכם נזילה אך אתם חושדים בכך, יש משהו מאוד פשוט שניתן לעשות שיעזור לכם לגלות באופן וודאי האם יש לכם נזילה בבית.

כל מה שעליכם לעשות הוא לסגור היטב את כל האלמנטים בבית הצורכים מים – ברזים, אסלות, מדיחי כלים, מכונות כביסה וכדומה.

לאחר מכן, גשו אל שעון המים שלכם. אם סגרתם את הכל היטב והשעון ממשיך לרוץ – יש לכם נזילה.

במצב כזה, עליכם ליצור קשר עם משה שליו, מאתר נזילות מקצועי שיגיע ויספר לכם פתרון מקצועי ואפקטיבי בשיטת אל הרס.

 

פעולה מהירה היא קריטית ביותר

לא בכדי אנו שמים דגש על עניין זה בכל מאמר שלנו, יש לכך סיבה – תגובה מהירה יכולה למנוע נזק אדיר – גם לבית שלכם וגם לבריאות שלכם.

נזקי מים הורסים את תשתיות הבית, בין אם מדובר על הצינורות, על הקירות, התקרה או כל מקום אחר שהמים יכולים להגיע אליו ולהשאיר בו את חותמם.

בנוסף לכך, התעלמות או טיפול מאוחר עלולים להוביל לכך שהמים יביאו איתם טחב, עובש וחיידקים נוספים שעלולים בקלות להזיק לבריאותם של בני הבית.

לכן, חשוב מאוד לא להקל ראש במידה ואתם חושבים שיש לכם נזקי מים ברחבי הבית. איתור מוקדם עלול להיות קריטי ביותר.

 

איתור נזילות בגג בשיטת אל הרס

שיטת אל הרס כשמה כן היא – אל הרס.

בשיטה זו, אנו משתמשים באמצעים מיוחדים ובטכנולוגיות חדשניות לאיתור נזילות כמו למשל רחפנים, מצלמות טרמיות, רובוטים חדשניים ועוד כדי לאתר את נזילה ואת מקורה, לגבש פתרון מתאים, יעיל ואפקטיבי ולתקן את הנזילה.

חלק נכבד מהרובוטים בהם אנו משתמשים לאיתור נזילות, יכולים לעשות הכל – גם לאתר את מקור הנזילה וגם לתקן אותה מבפנים וכל זאת מבלי צורך בהריסה של שום דבר.

בעבר, כדי למצוא נזילת מים ואת מקורה, היה צורך לשבור קירות ותקרות במטרה להגיע אל הצינור הפגוע, ואם בעל המקצוע היה טועה (מה שבהחלט יכול לקרות), ההרס התבצע לשווא ומי שסובל מכך הוא הלקוח.

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והקדמה, אין שום צורך בהרס מסוג זה. כל מה שצריך הוא את הכלים הנכונים וניתן לפתור את הבעיה באופן יעיל ואפקטיבי מבלי שום צורך בהרס.

 

 

סובלים מנזקי מים בבית או בגינה? יש לכם נזילות וזקוקים לבעל מקצוע?

צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע לפתור את הבעיה.

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן