איתור ותיקון נזילות מים – השלבים הנחוצים לביצוע נכון

איתור ותיקון נזילות מים – השלבים הנחוצים לביצוע נכון

איתור ותיקון נזילות מים הנעשים על ידי מאתר נזילות מקצועי ומוסמך מבטיחים לכם שקט נשפי למשך זמן רב. למרות זאת, כמו כל בעל מקצוע, בתור בעלי הבית, אתם לא באמת יודעים מה צריכה להיות המתודה של האינסטלטור בביצוע איתור ותיקון נזילות מים.

אז כדי שלא תהיו חסרי אונים לגמרי ושקצת תבינו מה עושים בבי שלכם – אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

המתודה היא מאוד פשוטה ובנויה מ-3 שלבים מרכזיים עליהם נרחיב מיד ובסופו של יום, המטרה היא לפתור את הבעיה באופן אפקטיבי ובמהירות האפשרית.

אז קדימה, המשיכו לקרוא והבינו איך מאתר נזילות מומחה מבצע איתור ותיקון נזילות מים.

 

שלב ראשון – שלב האיתור

אז יש לכם נזילה בצנרת הבית. גיליתם אותה בכך שראיתם מים יוצאים מפתח הניקוז של האמבטיה, או שאולי הרחתם ריח של עובש בבית, או שאולי הקירות שלכם התמלאו בכתמי מים מעצבנים. לא משנה איך הגעתם למסקנה שיש לכם נזילת מים – הדבר החשוב ביותר הוא שהבחנתם בבעיה ויצרתם קשר עם מאתר נזילות מוסמך.

מאתר הנזילות מגיע עם ארגז הכלים המיוחד שלו ויוציא כלי הנקרא מצלמה טרמית. מצלמה זו עוזרת לאינסטלטור לאתר את הנקודה המדויקת בה נמצאת הנזילה. המצלמה עוזרת לאתר שינויי טמפרטורה ותעיד על האזור בבית בו יש ריכוז גדול של מים, דבר המעיד על נזילה.

חשבתם ששלב האיתור הסתיים? ממש לא!

בחלקו השני של שלב האיתור, האינסטלטור ישתמש (במידה וזה אפשרי) במצלמת סיב. מצלמה זו היא די ארוכה ומספקת למאתר הנזילות תמונה מבפנים על הבעיה. באמצעות מצלמה זו הוא יכול לראות מה בעצם גורם לנזילה – האם הצנרת נשברה? האם משהו חוסם אותה?

התמונה הזו עוזרת למאתר הנזילות לעבור לשלב הבא.

 

שלב שני – הגיית פתרון מתאים

זהו כביכול השלב הפשוט ביותר אך זוהי טעות מרה לחשוב כך!

התאמת הפתרון ההולם ביותר לבעיה הספציפית שלכם לא כתובה במדריך למאתרי נזילות שכל אינסטלטור סוחב איתו לכל מקום, אלא היא דורשת חשיבה מעמיקה.

מאתרי נזילות מנוסים שראו נזילה או שתיים במהלך עבודתם כבר יודעים לתת את המענה הנדרש אך עדיין – לדעת באילו כלים להשתמש, מהם השלבים בדרך לפתרון הסופי ואיך לא לעשות נזק לרצפות או לקירות בזמן מתן המענה – אלו הדברים החשובים שעוברים למאתר הנזילות בראש כשהוא מתחיל לבצע איתור ותיקון נזילות מים.

 

 

שלב שלישי – ביצוע הפתרון

זה החלק שבו העשייה לנכנס לפעולה והמצב הופך למעניין.

ישנם מצבים בו מאתר הנזילות יצטרך לבצע את התיקון באופן ידני – לסתום את החור שנוצר בצנרת, להוציא את העצם הזר שגורם לכל הבלגן וכדומה.

אך לפעמים, אפשר להיעזר בפלאי הטכנולוגיה ולתת לרובוטים מיוחדים לעשות את העבודה.

רובוטים אלו מצוידים במצלמה ומספקים תמונת 360 מעלות למאתר הנזילות, כך ששום דבר לא חומק מעיניו ומסוגלים גם לבצע את העבודה “במקומו” של האינסטלטור. כן כן, הרובוטים הללו הם אלו שיתקנו לכם את הבעיה במקצועיות ובצורה אפקטיבית.

אין צורך לציין שהרובוטים האלו נשלטים מרחוק על ידי מאתר הנזילות והוא בעצם מוביל אותם לנקודה הבעייתית והוא מתקן את הנזק שנוצר.

בינינו – זה ממש מגניב לראות את הרובוטים הללו בפעולה.

חשוב חשוב חשוב!!! רובוטים בידיו של מאתר נזילות לא מוסמך או לא מיומן עלולים לגרום נזק רציני ואף בלתי הפיך!

 

לסיכום

איתור ותיקון נזילות מים מתבצע ב-3 שלבים עיקריים:

·      איתור הנזילה בידי מצלמה טרמית ומצלמת סיב.

·      הגיית פתרון מתאים לבעיה.

·      תיקון הנזילה באופן ידני או על ידי רובוטים.

 

זקוקים למאתר נזילות מוסמך? אתם במקום הנכון!

משה שליו – איתור נזילות, אינסטלטור מוסמך שאיתר ותיקן במקצועיות עשרות נזילות ובעיות צנרת אחרות. עם משה תקבלו את השירות הטוב ביותר, במחיר הוגן ותוכלו לנופף לשלום לבעיות הצנרת.

למה אתם מחכים? צרו קשר עכשיו!

 

דרג מאמר זה 👉

השאר פרטים וקבל ייעוץ והכוונה:

או חייג עכשיו לייעוץ: 050-6760280

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן